Stefan Pierer chce poprowadzić KTMa i Huskę podobnie, jak działa Grupa VW.
Po zakupie Husqvarny przez szefa KTMa w mgnieniu oka zrodziło się masę pytań o przyszłość marki. W ich rozwiewaniu najbardziej przydaje się sam Stefan Pierer, czyli nowy właściciel, udzielając wywiadów. Najpierw zdradził, że Huska wróci do korzeni – motocrossu i supermoto, a teraz dzieli się kolejnymi planami!
W wywiadzie dla indyjskiej radiostacji CNBC-TV18, nowy właściciel Huski powiedział:
„Być może w ciągu dwóch lat zobaczymy modele Huski pochodzące z linii produkcyjnej w Chakan [chodzi o fabryka Bajaja w zachodnich Indiach – przyp. red.].Chcemy użyć też wspólnej platformy silnikowej Bajaj/KTM dla Husqvarny 125/200, tak, aby Husqvarna również miała możliwość pojawienia się na tym czy innym rynku wschodzącym.”
Pierer zaznaczył też, że będzie wzorował się na polityce Grupy Volkswagen, której założeniem jest, że samochody nie różnią się technicznie zbyt mocno, a dzięki nadwoziom, dodatkom i marketingowi są w stanie dotrzeć do niezwykle szerokiej grupy odbiorców.
Przypomnijmy, że pierwsze nowe Huski mają zostać zaprezentowane na targach Eicma 2013, a do tej pory usłyszymy zapewne jeszcze wiele podobnych wywiadów i spekulacji, w którą stronę rozwijać się ma układ KTM/Husaberg/Bajaj/Husqvarna.