Nerd czy hipster? Nietypowa reklama Vespy
Piotr Jędrzejak
18 lutego 2014

W styczniu Vespa wyszła z nową reklamą drukowaną, która stworzona została przez agencję reklamową z Tel Avivu. Może nie rozumiemy kultury młodzieżowej / masowej z Izraela, ale nam wydaje się, że reklama jest delikatnie mówiąc nietrafiona.

Przesłanie jest proste. Przy identycznym ubiorze i stylu możesz być albo nerdem (frajer, mięczak) albo sprawić sobie Vespę i zostać hipsterem (tego chyba nie trzeba tłumaczyć). Rozumiemy, że nikt nie chce być nerdem, ale czy aby na pewno jest tak wielu chętnych, aby zostać hipsterem? No i czy to nie jest tak, że reklamowanie produktu automatycznie wyklucza go ze strefy zainteresowań hipsterów?

Na Wasze opinie czekamy w komentarzach!

Piotr Jędrzejak
Redaktor naczelny

Głównodowodzący portalem. Nie je, nie śpi, żyje newsami ze świata motocyklowego. Związany z laptopem. Zdarza mu się poprawiać "waCHacze" po kumplach z redakcji. Po mieście szaleje Street Triplem 675. Skontaktuj się Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły