Lowside na R6 i GSX-R: wielkie ambicje i niskie umiejętności

- Piotr Jędrzejak

Gleby na Mulholland wracają! Jeżeli tęskniliście za nagraniami Rnickeymouse’a z zakrętów The Snake, to mamy coś dla Was. Tym razem uchwycone zostały dwa lowside’y w wykonaniu dwóch różnych gości. Jeden z nich jechał Gixxerem, a drugi eRszóstką. Obaj mieli jednak jedną cechę wspólną – ambitna chęć pokonania zakrętu jak najbardziej widowiskowo, połączona z najwyraźniej zbyt niskimi umiejętnościami jazdy…

Zobaczcie, pierwszy z nich jedzie całkiem nie najgorzej aż do momentu, gdy w środku zakrętu wykonuje dziwną figurę. Postanowił dość agresywnie zmienić swoją pozycję w siodle – to zdestabilizowało motocykl, który zacieśnił zakręt i uderzył w krawężnik… Drugi kierownik na R6 od początku nie radził sobie zbyt dobrze. Spójrzcie na ujęcie w 1:18, gdy przed wyjściem z zakrętu postanawia drastycznie zamknąć, a później znowu otworzyć gaz. To zdradza całkiem sporo o jego umiejętnościach, a sama gleba wygląda wygląda jak skutek m.in. jego akrobatycznej pozycji za kierownicą. Facet ma jednak szczęście, że nie trafił go nikt z naprzeciwka oraz że jego motocykl nie poleciał dalej, w przepaść.

Rnickeymouse i stali bywalcy zdradzają przy okazji poważny problem zakrętów The Snake na Mulholland Highway. Stały się tak popularne, że każdy chce je przejechać i koniecznie przytrzeć kolanem. Pojawia się pełno zdesperowanych gości jeżdżących ponad swoje możliwości. Jeden z powyższych riderów przyjechał z daleka, przywożąc motocykl specjalnie na tę okazję – wynik widzicie. Kilka dni temu glebę zaliczył tam facet na 1199 Panigale S – też przyjechał z daleka, ale motocykl wypożyczył na miejscu specjalnie na The Snake…

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl