Zdecydowanie jest to jedna z najdziwniejszych kampanii serwisowej, o jakiej pisaliśmy.
Firma Indian Motorcycles ruszyła właśnie w USA z kampanią serwisową swoich motocykli. Zalicza się do niej (na rynku amerykańskim) 3341 sztuk wyprodukowanych w 2018 roku, są to modele Indian Chief, Chief Classic, Chief Dark Horse, Chief Vintage, Chieftain, Chieftain Classic, Chieftain Dark Horse, Chieftain Elite, Chieftain Limited, Springfield oraz Springfield Dark Horse.
Problem tkwi w zestawie przycisków po prawej stronie kierownicy, gdzie znajduje się także guzik od rozrusznika. W tym miejscu może wystąpić korozja. Jeżeli w pobliżu motocykla znajduje się kluczyk zbliżeniowy, w konkretnej sytuacji silnik może uruchomić się samoczynnie, bez udziału właściciela. To może prowadzić do niebezpiecznych sytuacji: od zwykłej kradzieży, do zatrucia tlenkami węgla.
A może Indian to nowy motocykl Ghost Ridera? 😉
W USA Indian już zaprasza klientów do serwisów. Naprawa usterki polegała będzie na bezpłatnej wymianie prawego zestawu przycisków. Jeżeli posiadacie Indiana z powyższej listy, z roku modelowego 2018, przygotujcie numer VIN i skontaktujcie się ze swoim ASO.