Rysunki opatentowane przez największego producenta motocykli wskazują, na to, że już wkrótce zobaczymy kolejną hybrydę skutera i motocykla.
Honda nie boi się wprowadzać kontrowersyjnych rozwiązań do produkcji, o czym świadczyć może chociażby model DN-01. W ubiegłym roku zaprezentowano VFR’a z półautomatyczną skrzynią biegów oraz podwójnym sprzęgłem, a już wkrótce zobaczymy kolejny pojazd łączący cechy skutera i motocykla. Rysunek patentowy zarejestrowany niedawno przez Hondę wskazuje, że zostanie użyta stalowa rama kratownicowa.
Pomimo nieoficjalnych sugestii mówiących o tym, że przygotowywany pojazd będzie wyposażony w dwa cylindry, rysunek patentowy pokazuje wyraźnie, że będzie to singiel (potwierdziły to zresztą pierwsze zdjęcia szpiegowskie krążące już w internecie). Wnikliwe studiowanie fotografii skłania do wniosku, że jednostka napędowa bazuje na czterozaworowym silniku o pojemności 686 ccm, SOHC, używanym do tej pory w quadzie TRX700XX. W motocyklu silnik został naturalnie pochylony do przodu. Generalnie jednak, pod warunkiem, że te spekulacje się potwierdzą, nie mamy dobrej wiadomości dla miłośników pojazdów rozwijających dużą moc. TRX dysponuje zaledwie 45 KM, co sugeruje, iż nowa maszyna będzie stonowanym pojazdem miejskim.