Przyznajcie, ale tak szczerze, pamiętacie jakie powinniście mieć ciśnienie w oponach?
Czy sprawdzacie je regularnie? Na przykład raz na tydzień? Odpowiednie ciśnienie to nie tylko większy komfort jazdy, ale również (przede wszystkim!) zdecydowanie większe bezpieczeństwo jazdy. Opona niedopompowana lub przepompowane zachowuje się na drodze po prostu nieodpowiednio.
Kierownik tej CBR 600 F4i nadmuchał swoje gumy do 2,62 i 2,76 bara z przodu i z tyłu. To trochę zbyt dużo z przodu i zbyt mało z tyłu. Różnica wprawdzie nie jest duża, ale jaki jest efekt? Uślizg tyłu na zakręcie, a następnie… Nie wiemy, czy nieodpowiednie ciśnienie to jedyna przyczyna gleby, a jak Wy uważacie, co było głównym czynnikiem?
Riderowi i motocyklowi nic poważnego się nie stało. Film oczywiście pochodzi ze sławnej sekcji Snake na Mulholland Drive, a nagrany został przez Rnickeymouse.