BMW Motorrad i BoConcept projektują wnętrza
MotoRmania
27 kwietnia 2014

Był czas, gdy idea fotografowania motocykla czy skutera we wnętrzu mieszkania wydawała się nie do pomyślenia. Chyba że był to cenny kolekcjonerski egzemplarz, przechowywany jako eksponat muzealny, a nie pojazd do jazdy.

Informacja prasowa

Od czasu gdy wybitny design stał się standardem wraz z BMW C evolution, właściciele mający poczucie estetyki raczej nie będą chcieli trzymać swoich zero-emisyjnych skuterów z daleka od spojrzeń innych.

Świeże, czyste linie, innowacyjne zestawienie kolorów, modna stylizacja – to ze względu na te cechy BMW C evolution czuje się jak u siebie w domu w monachijskim apartamencie, umeblowanym przez duńskiego sprzedawcę BoConcept. Mimo że głównym celem projektu tego w pełni elektrycznego jednośladu była przyszłość mobilności miejskiej, nie da się zaprzeczyć, że wygląda on świetnie z każdej strony, jak prawdziwy obiekt artystyczny.

Nie jest to jednak pojazd eksperymentalny, zaprojektowany jedynie po to by prezentować wizję możliwego zaspokojenia naszych transportowych potrzeb w przyszłości – to realny, w pełni gotowy do jazdy, produkowany już niebawem seryjnie skuter, który niedługo znajdzie się w sprzedaży. Lista zamówień jest pełna i gdy pierwsze egzemplarze seryjnych BMW C evolution zjadą z linii produkcyjnej berlińskiej fabryki w dniu rozpoczęcia produkcji na początku kwietnia – nowa era zrównoważonego rozwoju miejskiej mobilności BMW Group pójdzie w świat.

Zdjęcia zrobiła Suzanne Schramke, fotograficzka szczególnie zainteresowana połączeniem produktów BMW Motorrad i BoConcept, jako marek, z których każda poświęca szczególnie dużo uwagi formom sztuki użytkowej, projektowanej z myślą o codziennym życiu.

„Nowoczesny styl życia to pojęcie, które dla mieszkańców miast oznacza, że świat miejskiej mobilności jest nierozerwalnie związany z modą, architekturą i jedzeniem, zapragnęłam więc wkomponować C evolution we wnętrze eleganckiego budynku i zaprezentować ten nowy e-skuter jako obiekt sztuki codziennego użytku, obok umeblowania premium z BoConcept” – powiedziała Susan. „Alena, nasza twarz kampanii reklamowej, ubrała się w modne ciuchy, które dopełniają środowisko dokoła niej i współgrają z perfekcją linii C evolution. Nawet rekwizyty – jak bakaliowe przysmaki przygotowane przez cukierniczego mistrza Maelu – zostały starannie dobrane, żeby wzbogacić te zorientowane na sztukę obrazy”.

Rosnące zurbanizowanie jest faktem i miliony osób trafia do centrów miast na całym świecie by tam żyć, pracować i bawić się… Nasze mieszkalne budynki i biurowce są przystosowywane do zaspokojenia potrzeb tych z nas, którzy wybierają przyszłość mobilności w mieście, poruszając się jednośladem takim jak BMW C evolution. Z silnikiem nie emitującym hałasu ani zanieczyszczeń, którymi można by się przejmować, wybór miejsca, gdzie zechcesz podłączyć swoje BMW C evolution do gniazdka zależy tylko od Ciebie…

Skład zespołu:
Fotografia Susanne Schramke (www.susanneschramke.com)
Asystent: Holger Welter
Stylizacja: Kinga Horvath
Makijaż: Alexandra Maria Waldher)
Produkcja: Karolina Berdycka

Udział: BMW Motorrad, BoConcept, Laurél, Porsche Design, Roeckl, Falke, Carmina Campus, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli by Marcolin, Úrsula Mascaró, Ilse Jacobsen, Montgomery, Stella & Dot, Sence Copenhagen, Petit Bateau, cacharel Paris, deepmello, Luxaa, ROLAND Schuhe (Powerkeks Krosskommunikation), Villeroy & Boch, MAELU.

MotoRmania
Redaktor naczelny

to lifestylowy magazyn o tematyce motocyklowej. Ekskluzywność tego tytułu podkreśla nie tylko doskonałej jakości papier, ale przede wszystkim wyjątkowe materiały. Masz sprawę ? Skontaktuj się: