Był czas, gdy idea fotografowania motocykla czy skutera we wnętrzu mieszkania wydawała się nie do pomyślenia. Chyba że był to cenny kolekcjonerski egzemplarz, przechowywany jako eksponat muzealny, a nie pojazd do jazdy.
Informacja prasowa
Od czasu gdy wybitny design stał się standardem wraz z BMW C evolution, właściciele mający poczucie estetyki raczej nie będą chcieli trzymać swoich zero-emisyjnych skuterów z daleka od spojrzeń innych.
Świeże, czyste linie, innowacyjne zestawienie kolorów, modna stylizacja – to ze względu na te cechy BMW C evolution czuje się jak u siebie w domu w monachijskim apartamencie, umeblowanym przez duńskiego sprzedawcę BoConcept. Mimo że głównym celem projektu tego w pełni elektrycznego jednośladu była przyszłość mobilności miejskiej, nie da się zaprzeczyć, że wygląda on świetnie z każdej strony, jak prawdziwy obiekt artystyczny.
Nie jest to jednak pojazd eksperymentalny, zaprojektowany jedynie po to by prezentować wizję możliwego zaspokojenia naszych transportowych potrzeb w przyszłości – to realny, w pełni gotowy do jazdy, produkowany już niebawem seryjnie skuter, który niedługo znajdzie się w sprzedaży. Lista zamówień jest pełna i gdy pierwsze egzemplarze seryjnych BMW C evolution zjadą z linii produkcyjnej berlińskiej fabryki w dniu rozpoczęcia produkcji na początku kwietnia – nowa era zrównoważonego rozwoju miejskiej mobilności BMW Group pójdzie w świat.
Zdjęcia zrobiła Suzanne Schramke, fotograficzka szczególnie zainteresowana połączeniem produktów BMW Motorrad i BoConcept, jako marek, z których każda poświęca szczególnie dużo uwagi formom sztuki użytkowej, projektowanej z myślą o codziennym życiu.
„Nowoczesny styl życia to pojęcie, które dla mieszkańców miast oznacza, że świat miejskiej mobilności jest nierozerwalnie związany z modą, architekturą i jedzeniem, zapragnęłam więc wkomponować C evolution we wnętrze eleganckiego budynku i zaprezentować ten nowy e-skuter jako obiekt sztuki codziennego użytku, obok umeblowania premium z BoConcept” – powiedziała Susan. „Alena, nasza twarz kampanii reklamowej, ubrała się w modne ciuchy, które dopełniają środowisko dokoła niej i współgrają z perfekcją linii C evolution. Nawet rekwizyty – jak bakaliowe przysmaki przygotowane przez cukierniczego mistrza Maelu – zostały starannie dobrane, żeby wzbogacić te zorientowane na sztukę obrazy”.
Rosnące zurbanizowanie jest faktem i miliony osób trafia do centrów miast na całym świecie by tam żyć, pracować i bawić się… Nasze mieszkalne budynki i biurowce są przystosowywane do zaspokojenia potrzeb tych z nas, którzy wybierają przyszłość mobilności w mieście, poruszając się jednośladem takim jak BMW C evolution. Z silnikiem nie emitującym hałasu ani zanieczyszczeń, którymi można by się przejmować, wybór miejsca, gdzie zechcesz podłączyć swoje BMW C evolution do gniazdka zależy tylko od Ciebie…
Skład zespołu:
Fotografia Susanne Schramke (www.susanneschramke.com)
Asystent: Holger Welter
Stylizacja: Kinga Horvath
Makijaż: Alexandra Maria Waldher)
Produkcja: Karolina Berdycka
Udział: BMW Motorrad, BoConcept, Laurél, Porsche Design, Roeckl, Falke, Carmina Campus, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli by Marcolin, Úrsula Mascaró, Ilse Jacobsen, Montgomery, Stella & Dot, Sence Copenhagen, Petit Bateau, cacharel Paris, deepmello, Luxaa, ROLAND Schuhe (Powerkeks Krosskommunikation), Villeroy & Boch, MAELU.