Wiecie do czego służą Harley-Davidsony? Można wymienić sporo różnych czynności, ale pośród nich na pewno nie będzie FMXu, czy wyścigów.
Powstał jednak taki dzwiny Harley, ale nie-do-końca-Harley, o nazwie XR1200. Skoro Pejserowi podobało się ściganie na nim, to dlaczego nie spróbować pobawić się w FMX? Dokładnie tak pomyślał Chuck Carothers na Gladiator Games w Pradze w 2009 roku. Zobaczcie, co wyszło z próby backflipa:
Ten wyczyn niedługo później powtórzył Kain Saul, tym razem na otwartej przestrzeni. Tak lata 257-kilogramowy motocykl po niewielkich przeróbkach:
To była łatwizna, przecież to jest XR1200, więc żaden z niego Harley. Super, w takim razie Kail wziął na warsztat Road Kinga – 367 kilogramów. Sekwencję zdjęć widzicie poniżej. Nie udało się, bo na wyjściu z ramy było zbyt mało momentu obrotowego i obrotów silnika. Po modyfikacjach Saul miał próbować po raz kolejny, ale od roku nie ma nowych wieści. Szkoda, bo backflipujący Road King to by było coś!