PROBLEM Z SUPERVELOCE 800?

- MotoRmania

MV Agusta wpisuje się w linię retro pożądań, ale bez zasadniczych zmian konstrukcyjnych.

W zasadzie nie wiadomo dlaczego MV Agusta nie nazwała tego motocykla po prostu F3 800 – Superveloce. Tak chyba byłoby nieco uczciwiej, bo w zasadzie klient dostanie ( jak wynika ze zdjęć i danych technicznych) standardową F3 800 tyle, że  w owiewkach retro. Nazwa Superveloce bez nawiązania do podstawowego modelu sugeruje, że dostaniemy coś zupełnie nowego i kompletnie „super”, a tymczasem temat się ogranicza do zewnętrznej stylizacji. Design w stylu retro-sport jest naturalnie fantastyczny i ta oferta ( zakładając, że cena na 2020 będzie rozsądna) jest doskonałym i umiejętnym marketingowo rozszerzeniem gamy.  Dobrze, że MV Agusta wypuściła ponownie dużego Brutala, bo kolejne wcielenia motocykli na tej samej ramie i z tym samym silnikiem ( czyli wszystko od Brutali poprzez Dragstery do F3) zaczynają powoli być groteskowe – czasem zmiana koloru i dodanie elementu z włókna węglowego staje się powodem do ogłoszenia „sensacyjnej” nowości kosztującej 10k euro więcej niż standard, a chyba nie na tym polega rzeczywista dywersyfikacja oferty. Co nie zmienia faktu, że to najpiękniejsze seryjnie produkowane motocykle na świecie :).

Superveloce bianca downsize

 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl