Suzuki Intruder C1500T 2013 – czarna nowość
Piotr Jędrzejak
16 listopada 2012

Suzuki postanowiło, że ich klasyczna linia C potrzebuje czegoś nowego!

W efekcie powstał Intruder C1500T. C oznacza, jak już się domyślacie linię klasyków, a T to touring. Nic dziwnego, jest to pierwszy Intruz w historii, który dostanie seryjnie montowane, zintegrowane, twarde kufry! Poza tym na pokładzie jest duża szyba, wygodna kanapa dla kierowcy i pasażera oraz podesty. Warto przypomnieć, że Suzuki zaprezentowało swoje motocykle już na październikowych targach Intermot, a na Eicma tylko je przypomniało. Mimo tego uznaliśmy, że Suzuki zorganizowało najciekawszą i najbardziej pomysłową prezentację – o tym przekonacie się niebawem!

Silnik Intrudera o pojemności 1492 cm3 to, jak twierdzi Suzuki, najmocniejsza jednostka w klasie criuserów 1000 – 1600 cm3. Aczkolwiek oficjalne wartości nie zostały jeszcze podane. Chłodzony cieczą silnik V2 zasilany będzie wtryskiem, dostanie podwójną przepsustnicę, a komputer sterujący całym zamieszaniem bazuje na ECU z GSX-Rów. Wszystko to w połączeniu z napędem przenoszonym wałem ma gwarantować elastyczność od samego dołu obrotomierza oraz gładkie i perfekcyjne realizowanie ruchu prawego nadgarstka. Przy okazji osiągnięto niskie spalanie, a zbiornik paliwa mieści 18 litrów.

Mimo tego, że Intruz pochodzi z linii C, ma nowoczesne rozwiązania, jak tylne światło LED, czy funkcjonalny wyświetlacz na zbiorniku paliwa. Cały motocykl jest tak bardzo czarny, że stalowa tarcza hamulcowa wygląda tu nieswojo…

Piotr Jędrzejak
Redaktor naczelny

Głównodowodzący portalem. Nie je, nie śpi, żyje newsami ze świata motocyklowego. Związany z laptopem. Zdarza mu się poprawiać "waCHacze" po kumplach z redakcji. Po mieście szaleje Street Triplem 675. Skontaktuj się Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły