Pulsar RS 200 oraz NS 200 już niebawem trafią do salonów dealerskich sieci Bajaj Poland.
Te motocykle to nie tylko lekkie i zwinne maszyny, to również zaawansowana technologia, która sprawia, że mimo niecodziennej pojemności, potrafią zdeklasować większą konkurencję. Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań, za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny.
Skonstruowane na nowo i od podstaw Pulsar RS 200 oraz NS 200 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji. Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe (system DTS-i), układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne i wyposażone w układ ABS hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu.
Nowoczesne podwozie oraz dynamiczny napęd świetnie uzupełnia niebanalna, sportowa stylistyka, której nie da się pomylić z żadną inną. Pulsary RS 200 oraz NS 200 już na postoju budzą sportowe emocje, a bogate wyposażenie jak soczewkowe reflektory z dodatkowymi światłami led, obła i podwójna tylna lampa w wersji RS, czy rozbudowany kokpit z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, pozwolą poczuć się jak na maszynie z dużo wyższej klasy pojemnościowej. Połączenie walorów estetycznych z zaskakującymi osiągami i ponadprzeciętnymi manierami podczas jazdy sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję.
Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów – czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 oraz NS 200 mają wszelkie predyspozycje, by zabrać każdego w nowy wymiar motocyklowej przygody. Pulsar RS 200 oraz NS 200 to motocykle, które wyznaczają nowe trendy i pokazują, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu. Niezależnie, czy to sportowy naked, czy obudowana wyścigówka, nowe Pulsary zawsze zapewnią przyjemną jazdę pełną lekkości i sportowego stylu. Wystarczy odkręcić gaz, by od razu poczuć pikantny charakter nowych graczy w sportowej lidze lekkich i zrywnych motocykli na prawo jazdy kategorii A2.
Pulsar RS 200 dostępny będzie w cenie 12 999 zł, a w wersji NS 200 w cenie 10 999 zł. Motocykle dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Niebawem do oferty dołączy również niepozbawiony charakteru Pulsar 125, którego, podobnie jak większe rodzeństwo, cechuje niespotykana w tej klasie dynamika napędu. Więcej szczegółów u najbliższego dealera lub na www.bajaj.pl
PULSAR RS 200 | PULSAR NS 200 |
SILNIK | SILNIK |
TYP: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i, | TYP: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i, |
wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą | wtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą |
POJEMNOŚĆ (ccm): 199.5 | POJEMNOŚĆ (ccm): 199.5 |
MOC (kW @ rpm): 18.01 @ 9750 | MOC (kW @ rpm): 17.32 @ 9500 |
MOMENT OBROTOWY (Nm @ rpm): 18.3 @ 8000 | MOMENT OBROTOWY (Nm @ rpm): 18.3 @ 8000 |
SMAROWANIE: Mokra misa, obieg wymuszony | SMAROWANIE: Mokra misa, obieg wymuszony |
ŚWIECA ZAPŁONOWA (szt.): 3 | ŚWIECA ZAPŁONOWA (szt.): 3 |
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-cio biegowa | SKRZYNIA BIEGÓW: 6-cio biegowa |
SPRZĘGŁO: Wielotarczowe, mokre, manualne | SPRZĘGŁO: Wielotarczowe, mokre, manualne |
ZAWIESZENIE | ZAWIESZENIE |
ZAWIESZENIE PRZÓD: Widelec teleskopowy 37 mm | ZAWIESZENIE PRZÓD: Widelec teleskopowy 37 mm |
ZAWIESZENIE TYŁ: Centralny amortyzator | ZAWIESZENIE TYŁ: Centralny amortyzator |
RAMA: Stalowa – tłoczona | RAMA: Stalowa – tłoczona |
HAMULCE & OPONY | HAMULCE & OPONY |
HAMULEC PRZÓD: Single Channel ABS, | HAMULEC PRZÓD: Single Channel ABS, |
300 mm Tarcza | 280 mm Tarcza |
HAMULEC TYŁ: 230 mm Tarcza | HAMULEC TYŁ: 230 mm Tarcza |
OPONA PRZÓD: 100/80-17 Radial | OPONA PRZÓD: 100/80-17 Radial |
OPONA TYŁ: 130/70-17 Radial | OPONA TYŁ: 130/70-17 Radial |
WYMIARY | WYMIARY |
L × W × H (mm): 1999 × 765 × 1114 | L × W × H (mm): 2017 × 804 × 1195 |
ROZSTAW OSI (mm): 1355 | ROZSTAW OSI (mm): 1363 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (L): 13 | POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (L): 12 |
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE | WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE |
AKUMULATOR: 12V 8Ah VRLA | AKUMULATOR: 12V 8Ah VRLA |
OŚWIETLENIE: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO) | OŚWIETLENIE: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO) |