Pulsar RS 200 oraz NS 200 –  dwa niezawodne modele sportowych motocykli

- Piotr Jędrzejak

Pulsar RS 200 oraz NS 200 już niebawem trafią do salonów dealerskich sieci Bajaj Poland.

Te motocykle to nie tylko lekkie i zwinne maszyny, to również zaawansowana technologia, która sprawia, że mimo niecodziennej pojemności, potrafią zdeklasować większą konkurencję. Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań, za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny.

Pulsar RS200 (2)

Skonstruowane na nowo i od podstaw Pulsar RS 200 oraz NS 200 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji. Wszystko dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe (system DTS-i), układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Rozwijający aż 24,5 KM silnik wspierany jest przez optymalnie zestrojone podwozie oraz wydajne i wyposażone w układ ABS hamulce z tarczą o średnicy 300 mm z przodu, 230 mm z tyłu.

Pulsar RS200

Pulsar RS200

Nowoczesne podwozie oraz dynamiczny napęd świetnie uzupełnia niebanalna, sportowa stylistyka, której nie da się pomylić z żadną inną. Pulsary RS 200 oraz NS 200 już na postoju budzą sportowe emocje, a bogate wyposażenie jak soczewkowe reflektory z dodatkowymi światłami led, obła i podwójna tylna lampa w wersji RS, czy rozbudowany kokpit z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, pozwolą poczuć się jak na maszynie z dużo wyższej klasy pojemnościowej. Połączenie walorów estetycznych z zaskakującymi osiągami i ponadprzeciętnymi manierami podczas jazdy sprawia, że ten pojazd potrafi zostawić w tyle każdą konkurencję.

Pod względem inżynierii, projektu, formy, czy osiągów – czterech filarów rodowodu Pulsara, RS 200 oraz NS 200 mają wszelkie predyspozycje, by zabrać każdego w nowy wymiar motocyklowej przygody. Pulsar RS 200 oraz NS 200 to motocykle, które wyznaczają nowe trendy i pokazują, że nie potrzeba ogromnego silnika, by cieszyć się dynamiczną jazdą w czysto sportowym stylu. Niezależnie, czy to sportowy naked, czy obudowana wyścigówka, nowe Pulsary zawsze zapewnią przyjemną jazdę pełną lekkości i sportowego stylu. Wystarczy odkręcić gaz, by od razu poczuć pikantny charakter nowych graczy w sportowej lidze lekkich i zrywnych motocykli na prawo jazdy kategorii A2.

Pulsar NS200

Pulsar NS200

Pulsar RS 200 dostępny będzie w cenie 12 999 zł, a w wersji NS 200 w cenie 10 999 zł. Motocykle dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Niebawem do oferty dołączy również niepozbawiony charakteru Pulsar 125, którego, podobnie jak większe rodzeństwo, cechuje niespotykana w tej klasie dynamika napędu. Więcej szczegółów u najbliższego dealera lub na www.bajaj.pl

PULSAR RS 200PULSAR NS 200
SILNIKSILNIK
TYP: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i,TYP: Jednocylindrowy, czterosuwowy, DTS-i,
wtrysk paliwa Bosch, chłodzony ciecząwtrysk paliwa Bosch, chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ (ccm): 199.5POJEMNOŚĆ (ccm): 199.5
MOC (kW @ rpm): 18.01 @ 9750MOC (kW @ rpm): 17.32 @ 9500
MOMENT OBROTOWY (Nm @ rpm): 18.3 @ 8000MOMENT OBROTOWY (Nm @ rpm): 18.3 @ 8000
SMAROWANIE: Mokra misa, obieg wymuszonySMAROWANIE: Mokra misa, obieg wymuszony
ŚWIECA ZAPŁONOWA (szt.): 3ŚWIECA ZAPŁONOWA (szt.): 3
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-cio biegowaSKRZYNIA BIEGÓW: 6-cio biegowa
SPRZĘGŁO: Wielotarczowe, mokre, manualneSPRZĘGŁO: Wielotarczowe, mokre, manualne
ZAWIESZENIEZAWIESZENIE
ZAWIESZENIE PRZÓD: Widelec teleskopowy 37 mmZAWIESZENIE PRZÓD: Widelec teleskopowy 37 mm
ZAWIESZENIE TYŁ: Centralny amortyzatorZAWIESZENIE TYŁ: Centralny amortyzator
RAMA: Stalowa – tłoczonaRAMA: Stalowa – tłoczona
HAMULCE & OPONYHAMULCE & OPONY
HAMULEC PRZÓD: Single Channel ABS,HAMULEC PRZÓD: Single Channel ABS,
300 mm Tarcza280 mm Tarcza
HAMULEC TYŁ: 230 mm TarczaHAMULEC TYŁ: 230 mm Tarcza
OPONA PRZÓD: 100/80-17 RadialOPONA PRZÓD: 100/80-17 Radial
OPONA TYŁ: 130/70-17 RadialOPONA TYŁ: 130/70-17 Radial
WYMIARYWYMIARY
L × W × H (mm): 1999 × 765 × 1114L × W × H (mm): 2017 × 804 × 1195
ROZSTAW OSI (mm): 1355ROZSTAW OSI (mm): 1363
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (L): 13POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (L): 12
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNEWYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
AKUMULATOR: 12V 8Ah VRLAAKUMULATOR: 12V 8Ah VRLA
OŚWIETLENIE: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO)OŚWIETLENIE: LED, automatyczne światła do jazdy dziennej (AHO)

Pulsar RS200 (3)

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl