Dealerzy Harley-Davidson szykują się do III edycji „Bitwy Królów”

- MotoRmania

Salony Harley-Davidson® w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (obszar EMEA) przygotowują się do zaprezentowania swoich umiejętności budowania motocykli custom w trzeciej edycji konkursu „Bitwa Królów”, którą zwieńczy ukoronowanie najlepszego „Króla Custom” w roku 2017. Platformą modyfikacji w tym konkursie, ogłoszonego największym konkursem tego typu w branży, będzie customizacja dowolnego modelu Harley-Davidson Sportster® z rodziny Dark Custom: Iron 883™, Forty-Eight® lub Roadster™.

informacja prasowa

Harley-Davidson ogłosił tegoroczną edycję „Bitwy Królów” podczas organizowanych co dwa lata targów motocyklowych Intermot w Kolonii (Niemcy), gdzie na stoisku Harley-Davidson Dark Custom prezentowano wiele kreacji custom na bazie motocykli tej marki.

Trzecia edycja „Bitwy Królów” obejmie okres od października 2016 do listopada 2017 roku. W tym czasie pracownicy autoryzowanych salonów Harley-Davidson z obszaru EMEA staną do walki o wykazanie się największą oryginalnością i talentem do modyfikacji modeli Dark Custom z rodziny Sportster. Pierwszą częścią konkursu będzie etap krajowy, który wyłoni zwycięskiego „Króla Custom” na każdym z rynków. Następnie zwycięzcy krajowi zmierzą się w bezpośrednim pojedynku. Głównemu laureatowi zostanie wręczona prestiżowa nagroda, co nastąpi na targach EICMA we Włoszech, jednych z najbardziej prestiżowych targów motoryzacyjnych na świecie, w listopadzie 2017 roku.

HD_Szczecin

W artykule znajdziecie zdjęcia finalistów z poprzednich lat – tutaj custom ze Szczecina.

W tej edycji Bitwy Królów platformą do modyfikacji będą motocykle z kultowej serii Sportster produkowanej nieprzerwanie od 1957 roku. To jedna z najpopularniejszych linii Harley-Davidson i najczęściej modyfikowane przez właścicieli maszyny. Motocykle takie jak Iron 883, Forty-Eight czy Roadster stanowią idealne „czyste płótno” do zaprezentowania talentów pracowników salonów Harley-Davidson.

Według Mike’a Jonhstone’a, dyrektora ds. marketingu Harley-Davidson EMEA, „Konkurs 'Bitwa Królów’ z roku na rok rozwija się i doskonali, czego dowodzi fakt, że w tym roku startuje w nim 211 salonów, podczas gdy w ubiegłym roku było ich 150. Inspirujące spersonalizowane motocykle spotkały się z ogromnym zainteresowaniem, czego wyrazem było ponad 65 000 głosów oddanych w konkursie w 2016 roku, oraz pozwoliły ujawnić prawdziwe talenty drzemiące w pracownikach naszych salonów.

W tym roku zachęcamy dealerów Harley-Davidson do nadania własnego stylu modelom Iron 883, Forty-Eight lub Roadster w sposób, który w pełni odda ich wszechstronność i indywidualizm.

HD_Liberator

Wszyscy technicy w naszych salonach są niekwestionowanymi „Królami Custom” i ekspertami w dziedzinie customizacji motocykli. Harley-Davidson ma bogate dziedzictwo na tym polu i jest liderem sceny custom wraz ze swoimi motocyklami łączącymi styl, funkcjonalność i dostępność. Dysponując solidną siecią ekspertów od customizacji i dostępem do ponad 10 000 oryginalnych części i akcesoriów, z niecierpliwością czekamy na niezwykłe zgłoszenia konkursowe.”

Dark Custom to nowoczesne, undergroundowe oblicze marki, minimalistyczne w zakresie wyposażenia i utrzymane w klasycznym stylu. Surowe i wykończone w oryginalny sposób motocykle Dark Custom to maszyny dla tych, którzy jeżdżą własnymi ścieżkami, dzięki czemu mogą dać ujście swojej buntowniczej duszy i być na drodze na swoich zasadach.  Motocykle Dark Custom charakteryzuje matowe lub przyciemnione wykończenie, elementy w stylu vintage oraz atrakcyjna cena, która ma skusić do zakupu nowych klientów marki.

Dowiedz się więcej o konkursie „Bitwa Królów” na: www.h-d.com/customkings

0_Roadster

HD Roadster

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl