Nowa Honda CBR600RR 2013!

- Piotr Jędrzejak

Totalne zaskoczenie! 

Hondzie udało się utrzymać tajemnicę do samego momentu prezentacji, co w czasach wszechobecnych smartfonów wcale nie jest takie łatwe! Sześćsetka nie przeszła wprawdzie drastycznych zmian, ale po co, skoro to dobry motocykl? Zawieszenie zostało przemodelowane, a największą zmianą w podwoziu jest widelec typu Big Piston Fork (41 mm) od Showy oraz nowy tylny amortyzator w znanej już technologii  Unit Pro-Link. Poza tym na pokładzie zobaczycie nowe, lekkie, aluminiowe 12-ramienne koła. Pod owiewkami znalazł się przemapowany wtrysk PGM-DSFI i zmienione ustawienia dolotu powietrza. W efekcie motocykl ma jeszcze lepiej reagować na polecenia wydawane prawym nadgarstkiem. W hamowaniu pomaga znany i lubiany C-ABS.

W kwestii designu zmianie uległa przede wszystkim przednia sekcja.  Oczywiście poprawiła się aerodynamika, ale przy tym model ma odświeżony look i prawdę mówiąc, zdążył nam już przypaść do gustu. Sześćsetka na 2013 rok otrzyma też barwy Repsola oraz HRC, czego brakowało wielu fanom marki.

Jak uważacie, czy te małe-duże zmiany pozwolą Hondzie utrzymać się w ścisłej czołówce supersportów?

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl