Nowy Barton Cafe Racer może się okazać lekarstwem na jesienną chandrę.
informacja prasowa
Jesień, deszczowa pogoda. Większość maszyn zapadła już w sen zimowy. Jednak niektórzy importerzy nie pozwalają o sobie zapomnieć w tym okresie. Barton zaprezentował absolutne novum w ofercie swoich motocykli. Sprzęt nietuzinkowy, zaprojektowany dla Riderów ceniących sobie niepowtarzalny styl i klasę. Barton Cafe Racer może się okazać lekarstwem na jesienną chandrę.
Pierwsze, co rzuca się w oczy to wygląd! Niezwykle minimalistyczny, jednak przełamany delikatną nutą nowoczesności. Nie da się przejść koło niego obojętnie! Ta maszyna to gratka dla osób, w sercach których panuje oldschoolowy klimat. Dostępne są trzy klasyczne warianty kolorystyczne – niezwykła czerwień, szlachetna biel i stonowany grafit. Każdy z nich został uzupełniony zdobieniami nawiązującymi do sportowego dorobku motocykli typu Cafe Racer. Całe szczęście komfort prowadzenia jest zupełnie inny niż w dawnych motocyklach. Niskie spalanie i wygodna sylwetka, którą można przyjąć za kierownicą sprawiają, że nowy koń w stajni Bartona jest świetnym towarzyszem codziennych podróży w korkach aglomeracji miejskiej. Dwuosobowa kanapa pozwala na komfortowe podróże także we dwoje. Wspólny wyjazd na weekend nie będzie stanowić żadnego problemu.
Silnik to jednocylindrowa 4-suwowa jednostka generująca moc rzędu 10 KM, która pozwala żwawo ruszyć spod świateł i stopniowo rozpędza motocykl do prędkości powyżej 100 km/h. Może nie jest to wynik, który pozwala startować w wyścigach, jednak jak na motocykl, którym można się poruszać na prawo jazdy B, radzi sobie naprawdę nieźle. Zadbano również o bezpieczeństwo. Użytkownicy do dyspozycji dostają nowoczesny układ hamulcowy CBS oparty na dwóch tarczach, dzięki czemu hamowanie nawet w awaryjnej sytuacji nie pozostanie dla tej maszyny żadnym wyzwaniem.
Zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności, a gumowe osłony na lagi nie tylko nadają stylu, ale również zwiększają trwałość amortyzatorów. Całe szczęście w tym przypadku twórcy nie postawili jedynie na design, ale również na komfort i praktyczność. Pozycja jaką można przyjąć na tym motocyklu jest zdecydowanie bardziej wygodna niż za czasów pierwszych cafe racerów. Zamiast ścigać się po mieście, Barton Cafe Racer lepiej sprawdza się jako maszyna dla osób lubiących wyróżniać się z tłumu i to nie za sprawą głośnego wydechu czy szybkiego motocykla – w tym przypadku najważniejszy okazuje się styl.
Cena: 6 499 zł
Więcej szczegółów na barton-motors.pl.
DANE TECHNICZNE:
POJEMNOŚĆ: 124 cm3
TAKTOWANIE I CYLINDRY: czterosuwowy, jednocylindrowy
CHŁODZENIE: powietrzem
MOC MAKSYMALNA: 9,8 KM
ROZRUCH: elektryczny, nożny
SKRZYNIA BIEGÓW: manualna, 5-biegowa
DŁUGOŚĆ: 1940 mm
WYSOKOŚĆ: 1050 mm
SZEROKOŚĆ: 780 mm
ROZSTAW OSI: 1270 mm
WAGA: 120 kg
DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ: 150 kg
FELGA PRZEDNIA: Szprychowa 17″
OPONA PRZEDNIA: 90/90-17
HAMULEC PRZEDNI: tarczowy
FELGA TYLNA: Szprychowa 17″
OPONA TYLNA: 110/80-17
HAMULEC TYLNY: tarczowy
ZBIORNIK PALIWA: 14 l
ZUŻYCIE PALIWA: 2,4 l / 100 km
GWARANCJA: 2 lata / 12 000 km