208KM i ponad 300km/h – to nam się podoba 🙂
Model Rush jest oparty na „dużym Brutalu” czyli można przypuszczać, że jest po prostu Brutalem 1000RR ubranym w inną stylizację zewnętrzną ( tendencja w której MV Agusta się ostatnio specjalizuje z serii : „na ile sposobów możemy sprzedawać ten sam motocykl”). Rush, który wydaje się być po prostu ( naszym zdaniem udaną) wariacją na temat możliwych stylów dla nakde bików ma wejść do produkcji już za kilka miesięcy. Przód motocykla jest nieco Scramblerowy – przypomina RVS# który będąc absurdalnie drogim szybko zakończył swoją karierę. Nie znamy ceny, ale ten motocykl będzie bardzo drogi – ma bowiem wszystkie zaawansowane części podwozia ( elektornicznie regulowany Ohlins) i taki sam silnik jak Brutale 1000, ale dodatkowo inne, równie drogie elementy stylistyczne- z których pewnie najdroższym będzie karbonowe wypełnienie tylnego koła.
Podstawowe dane:
Moc 108KM @13.000 obr./min.
Max moment: 116Nm@ 11000 obr./min.
Zawieszenie: Ohlins Nix EC z przodu, i TTX z tyłu ( elektronicznie kontrolowane)
Waga 186kg w stanie suchym.