Dwa bliźniaki od BMW

- MotoRmania

Poznajcie BMW F900XR oraz BMW F900R.

Motocykle mają silnik z F850GS, ale tym razem rzędowa dwójka została rozwiercona o 2mm uzyskując łącznie 895cc. Dzięki temu moc udało się zwiększyć do 105KM. Model F900XR jest po prostu takim mniejszym 1000XR, albo w zależności od punktu widzenia, F850GS przystosowanym do jady po drodze.

BMW F900R jest z kolei bezpośrednim zastąpieniem BMW F800R   na motocykl o lepszej dynamice i bardziej sportowym wyglądzie. Co prawda nowy model jest 8kg cięższy od poprzednika, ale ma 10KM więcej mocy co powinno zrekompensować nadwagę.

Obydwa nowe motocykle są wyposażone w pełny panel elektronicznych gadżetów – wliczając w to dwa tryby jazdy w standardzie ( więcej za dopłatą) , ABS, kontrolę trakcji i 4,3 calowy kolorowy ekran TFT.

Jeżeli ktoś chce dopłacić za „dodatki” to może sobie zafundować semi-aktywne zawieszenie, cornering-ABS, bezkluczykowe odpalanie, quickshifter oraz „engine drag torque control” – czyli system eliminujący zablokowanie tylnego koła przy agresywnej redukcji biegów.

BMW-F900XR-01 BMW-F900XR-06 BMW-F900XR-02 BMW-F900XR-05 BMW-F900XR-04

 

 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl