Aprilia Tuono V4 na 2021 została poddana drobnym zmianom stylizacyjnym oraz nieznacznej modyfikacji podwozia. Uzyskano też bardziej wygodną pozycję za sterami. Motocykl jest teraz bardziej podobny do zaprezentowanej niedawno Tuono 660 – z praktycznych zmian posiada obecnie większą szybę przednią. Aprilia twierdzi, że dzięki modyfikacji kształtu zbiornika paliwa oraz tylnej sekcji maszyny kierowca będzie odczuwać większy komfort podczas dłuższych wypadów. Naturalnie skrzydełka aerodynamiczne są już obowiązkowym wyposażeniem sportowo zorientowanych maszyn.
Tuono otrzymało też lżejszy aluminiowy wahacz. Nowy większy wyświetlacz TFT ma bardziej intuicyjny sposób nawigowania po ustawieniach, a pakiet elektroniczny „ma wszystko”, przy czym warto wyróżnić możliwość wyboru trzech map na tor i trzech map na drogę. Ustawienia w dwóch mapach torowych i jednej drogowej można personalizować uwzględniając własne preferencje ( dozujemy preferowane poziomy ingerencji ABSu, kontroli trakcji, wheelie, oraz hamowania sinikiem). Silnik w zasadzie opzostaje bez zmian przy czym teraz oczywiście spełnia normę emisji spalin Euro 5 – moc udało się utrzymać na poziomie 1773M.