Honda CB-F : kolejny „powrót do przeszłości”

- MotoRmania

Honda postanowiła rzucić trochę magii lat 80-tych na CB1000R i pokazała model koncepcyjny CB-F. Od waszych reakcji będzie zależało, czy wejdzie do produkcji.

Honda_CB-F_Concept6

Będąc opartym na modelu CB1000R, motocykl koncepcyjny jest wyposażony w ten sam silnik o pojemności 998cc i mocy 114KM, przy czym moc nie jest tutaj wykładnią dla oferowanej dynamiki. W przypadku tego silnika moment obrotowy sprawia, że maszyna chce odrywać przednie koło od ziemi po każdym przekręceniu rolgazu.  Honda również odrzuciła osłony chłodnic, które mają przypominać maszyny chłodzone powietrzem. Mamy  taką samą stalową ramę główną jak w 1000R, a sety zostały pomalowane na czarno. Wahacz, koła i zawieszenie zostały również przeniesione bezpośrednio z 1000R.

Honda_CB-F_Concept5

CB-F ma nowy zbiornik paliwa,  który bardzo przypomina styl oryginalnej CB900F. Rama pomocnicza i panele boczne zostały również specjalnie zaprojektowane dla tego motocykla, odzwierciedlając klimat lat 80-tych. Podoba nam się przedni reflektor o tradycyjnym kształcie, ale z najnowszą technologią LED. Jeżeli CB-F wejdzie do produkcji prawdopodobnie otrzyma nazwę CB1000F i naszym zdaniem będzie jednym z najbardziej pożądanych nakedów na rynku.
Honda_CB-F_Concept1 Honda_CB-F_Concept3 Honda_CB-F_Concept2

 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl