Tym razem Włosi doszli do wniosku, że odpowiednim powodem do świętowania będzie przekroczenie miliona fanów na ich facebookowym fanpage’u.
Wszędzie to Ducati i Ducati. Można narzekać, że w porównaniu do Ducati, o innych markach mówi się strasznie mało. Nic dziwnego. Patrząc na to, jakie akcje podejmują Bolończycy, można dojść do wniosku, że u konkurencji dział PR jest zatrudniany wyłącznie przy okazji premier nowych modeli.
Tym razem Włosi doszli do wniosku, że odpowiednim powodem do świętowania będzie przekroczenie miliona fanów na ich facebookowym fanpage’u, który otwarty został latem 2009 roku. Bolończycy chcą gorąco podziękować każdemu z osobna i na tą okazję Bolończycy nagrali krótki, ale jakże pozytywny film. Zapraszamy do włoskiej fabryki z kciukiem w górze i wszechobecnym „dziękuję”!
http://youtu.be/JlGk0GCwt8k