„Brawo” Poznań -nawet 7,90zł za 1h parkowania (sprawdź cennik)! Czas przesiąść się na motocykle!

- MotoRmania

Od 1 czerwca Poznań jest miastem, w którym zapłacimy najwięcej za parkowanie samochodu.

Jeżeli musisz dojeżdżać do pracy do centrum Poznania i parkować w płatnej strefie, to zakupu np. elektrycznego Bartona zwróci ci się praktycznie po 16-18 miesiącach. Na Dzień Dziecka zaczęły obowiązywać poniższe stawki.

Śródmiejska Strefa Płatnego Parkowania Centrum (Czerwona)

  • Obowiązywać będzie  od 1 czerwca na terenie osiedla Stare Miasto (Centrum).
  • Godziny funkcjonowania: 8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku i 8:00 – 18:00 w soboty.
  • Wysokość opłat za parkowanie:

1-sza godzina: 7 zł

2-ga godzina: 7,40 zł

3-cia godzina: 7,90 zł

Każda kolejna godzina: 7 zł

Strefa Płatnego Parkowania (Niebieska)

  • Wzrastają stawki za postój na pozostałym obszarze Strefy Płatnego Parkowania
  • Wysokość opłat za parkowanie:

1-sza godzina: 3,50 zł

2-ga godzina: 4,20 zł

3-cia godzina: 4,90 zł

Każda kolejna godzina: 3,50 zł

  • Godziny funkcjonowania: 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku.

Identyfikator mieszkańca:

  • Od 1 czerwca dostępny wyłącznie dla mieszkańców zameldowanych w danym sektorze ŚSPP / SPP na pobyt stały lub tymczasowy i płacących podatki na rzecz miasta Poznania.
  • Cena abonamentu: 30 złotych miesięcznie za pierwszy samochód, przy zakupie abonamentu 12-miesięcznego, jeden miesiąc jest bezpłatny.
  • Abonament dla użytkowników samochodów użyczonych od 1 czerwca dostępny wyłącznie dla aut leasingowanych, kredytowanych i służbowych.

Wymienione wyżej zmiany w SPP nie są jedynymi zaplanowanymi na ten rok. W lipcu zacznie funkcjonować Śródmiejska Strefa Płatnego Parkowania Jeżyce, nowy podział na sektory i pojawią się większe możliwości parkowania dla dostaw. Pod koniec roku planowane jest też uruchomienie SPP na Wildzie i Łazarzu.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl