Nerd czy hipster? Nietypowa reklama Vespy

- Piotr Jędrzejak

W styczniu Vespa wyszła z nową reklamą drukowaną, która stworzona została przez agencję reklamową z Tel Avivu. Może nie rozumiemy kultury młodzieżowej / masowej z Izraela, ale nam wydaje się, że reklama jest delikatnie mówiąc nietrafiona.

Nerd Hipster Vespa reklama

Vespa dziewczyna reklama nerd hipster

Przesłanie jest proste. Przy identycznym ubiorze i stylu możesz być albo nerdem (frajer, mięczak) albo sprawić sobie Vespę i zostać hipsterem (tego chyba nie trzeba tłumaczyć). Rozumiemy, że nikt nie chce być nerdem, ale czy aby na pewno jest tak wielu chętnych, aby zostać hipsterem? No i czy to nie jest tak, że reklamowanie produktu automatycznie wyklucza go ze strefy zainteresowań hipsterów?

Na Wasze opinie czekamy w komentarzach!

Może ci się zainteresować