Nerd czy hipster? Nietypowa reklama Vespy

- Piotr Jędrzejak

W styczniu Vespa wyszła z nową reklamą drukowaną, która stworzona została przez agencję reklamową z Tel Avivu. Może nie rozumiemy kultury młodzieżowej / masowej z Izraela, ale nam wydaje się, że reklama jest delikatnie mówiąc nietrafiona.

Nerd Hipster Vespa reklama

Vespa dziewczyna reklama nerd hipster

Przesłanie jest proste. Przy identycznym ubiorze i stylu możesz być albo nerdem (frajer, mięczak) albo sprawić sobie Vespę i zostać hipsterem (tego chyba nie trzeba tłumaczyć). Rozumiemy, że nikt nie chce być nerdem, ale czy aby na pewno jest tak wielu chętnych, aby zostać hipsterem? No i czy to nie jest tak, że reklamowanie produktu automatycznie wyklucza go ze strefy zainteresowań hipsterów?

Na Wasze opinie czekamy w komentarzach!

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl