Test zawieszenia Ohlinsa: co dało? Porównanie czasu i telemetrii.

- MotoRmania

Sylvain Guitoli ubrał swojego standardowego GSX-R’a 1000 w prezenty od Ohlinsa – widelec, amortyzator centralny oraz amortyzator skrętu.

Na torze Mallory Park Sylvain Guintoli dokonał porównania swoich czasów na motocyklu ze standardowym zawieszeniem ( które uzyskał wcześniej), a zawieszeniem Ohlinsa. W ustawieniach Ohlinsa pomagał mu technik firmy, ale korekt dokonywali w zasadzie głównie w przypadku widelca – tylny amortyzator właściwie pozostał w takim ustawieniu w jakim przysłał go producent zakładając sprężynę i ustalając parametry „pod” wagę Sylvaina. Tor Mallory, pewnie znany przez Polaków mieszkających w UK, jest torem krótkim – czasy uzyskiwane przez szybkim zawodników oscylują poniżej minuty. Sylvain wyjaśnia odczucie jakie miał na Ohlinsie i ostatecznie najlepszy czas. Dodatkowo funduje nam dokładną analizę telemetryczną dwóch okrążeń – to bardzo ciekawy i pouczający materiał.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl