W ciągu kilku ostatnich miesięcy 2020 firma Damon Motorcycles kończyła pełen szalonej aktywności rok, ogłaszając wprowadzenie dwóch nowych modeli podstawowych: Hypersport SE i SX. Ich flagowe Hypersport Premiers wyprzedały się w ciągu zaledwie czterech dni za 39 995 USD od sztuki. Z kolei SE i SX w detalu kosztują poniżej 20 000 USD ze względu na użycie akumulatorów o niższej pojemności.
10 marca 2021 roku Damon Motorcycles ogłosiła, że pozyskała dodatkowe 30 mln USD finansowania, oprócz 20 mln USD uzyskanych z przedsprzedaży. Obecny harmonogram firmy przewiduje masową wysyłkę motocykli Damon do klientów w 2022 r. Zabezpieczenie tego dodatkowego finansowania ma zagwarantować płynne dostawy.
„Przedstawiliśmy przyszłość transportu dwukołowego i uzyskaliśmy wysoki popyt w Ameryce Północnej i Europie, potwierdzając zapotrzebowanie rynku na wydajne motocykle elektryczne” – powiedział w oświadczeniu założyciel i dyrektor generalny Damon Motorcycles Jay Giraud.
„W związku z tym zapotrzebowaniem Damon w ciągu najbliższych kilku lat wyprodukuje całą linię motocykli o średnich i wysokich osiągach, a HyperDrive będzie stanowić podstawę każdego modelu”. Po wynikach przedsprzedażowych wygląda na to, że rynek właśnie tego oczekuje.