Polski Sprzęt Kaskaderski „Za 2. Dychy” vs Brytyjski Supersport. Zobacz onboard i różnicę na okrążeniu.

- MotoRmania

Nasz projekt związany ze sprawdzeniem potencjału motocykla torowego mieszczącego się w budżecie 20k zł właśnie miał okazję złapania punktu referencyjnego. Nasza drogowa MV Agusta F3 675 z 2014 roku przebrana w sportowe owiewki i wyposażona w tylny amortyzator Bitubo jest przez nas ustawiania od kilku sesji treningowych. Urywamy czasy, ale naszą największą bolączką jest zawieszenie, a dokładnie standardowy, drogowy widelec.

UwagaMotormania zaprasza na bezpłatne szkolenia z jazdy na torze Radom oraz bezpłatne seminaria z regulacji zawieszenia ( Warszawa, Katowice) Pierwsze terminy już we wrześniu – zapisz się. Tutaj dowiesz się wszystkiego: ilość miejsc ograniczona.

W kwestii ustawień robimy progres, a zbieg okoliczności sprawił, że mogliśmy sprawdzić jak duże straty mamy obecnie do kompetentnych zawodników z profesjonalnych zespołów. Takim właśnie jest Team Edge wystawiający Yamahy R6 w brytyjskiej serii Supersport. Naturalnie motocykle z 35% przewagą mocy, najlepszym zawieszeniem, zmodyfikowanymi układami hamulcowymi i wyścigową elektroniką powinny nam zniknąć z oczu po 2 zakrętach, ale… Dajcie znać co sądzicie o wyniku.

Zobaczcie, jak wypadło to porównanie. Jeżeli macie ochotę wpaść na bezpłatne szkolenia, odebrać pakiet zniżek i zobaczyć dodatkowy film gdzie rozwijamy temat korekt zawieszenia to zapraszamy do sekcji Premium poniżej. Wiecie co robić 🙂 – tymczasem sprawdźcie porównanie „taniego motocykla” z „supersportem” i co z tego wynika.

Witaj w sekcji Premium. Zapraszamy na drugą część materiału, w której omawiamy problemy z zawieszeniem i dajemy propozycję jak je rozwiązać 🙂

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl