Majowy numer MotoRmanii pozostanie w sprzedaży do 29 maja! Co w nim znajdziecie?
– Długo oczekiwana premiera MV Agusty Turismo Veloce 800 w końcu nastąpiła. Wysłaliśmy Twistera do Francji, aby przejechał się nowym dziełem sztuki użytkowej z Varese.
– Nowa Yamaha R1 doczekała się godnej odpowiedzi z Włoch. Nowa RSV4 RF szokuje swoją skutecznością. Oczywiście testujemy!
– Odchodząca Aprilia Tuono wygrała większość ubiegłorocznych testów porównawczych w swojej klasie. Nowa wersja nie tylko lepiej wygląda, ale na poziomie 8000 obr./min. oferuje 20 KM więcej. Sprawdzamy, jak bardzo jest uzależniająca, straszna i piękna zarazem…
– Czy możesz kupić duży turystyczny motocykl za równowartość nowego skutera klasy 125? Możesz. Ale czy będzie jeździć? Pasio sprawdził to porównując Hondę Varadero i BMW GS 1150.
– Marc Marquez i Valentino Rossi przyznają, że ich najważniejszym przygotowaniem do szybkiej jazdy po asfalcie jest trening flat trackowy. Co to jest flat track, czym się to je, i jak to ugryźć? Pejserini poleciał do Kennego Noyesa i wiemy już prawie wszystko.
– MotoGP: Szef zespołu Davide Brivio opowiada Mickowi o solidnym powrocie Suzuki do wyścigów, aspiracjach ekipy i problemach, z którymi musi się zmierzyć.
– Szef broniącej w MotoGP potrójnej korony ekipy Repsol Honda, Włoch Livio Suppo opowiada MotoRmanii o trudnym i kontrowersyjnym początku sezonu 2015.
To oczywiście nie wszystko! Zapraszamy do kiosków!