LOS COJONES VIP – elitarny obóz treningowy.

- Pejser

LOS COJONES VIP 

Los Cojones VIP to nowy program naszych turnusów treningowych. Od listopada 2025 zamieniamy obozy w bardziej prestiżowe wydarzenie, oferujące jakość pracy oraz efektywność nauki na elitarnym poziomie.  Wprowadzamy motocykle z data logerami, pomiar czasu każdego okrążenia, sprawdzanie kątów złożeń, prędkości, siły hamowania czy wykresów linii przejazdów. Nowy standard pracy, będzie uzupełniony dniem przeznaczonym na naukę kontroli uślizgów, oraz dniem poświęconym na pracę z ustawieniami zawieszenia oraz mini-zawodami ( dla chętnych). Udokumentowaliśmy nasze przygotowania do Los Cojones VIP i już możecie zobaczyć namiastkę tego co Was czeka. 

Przez ponad 7 lat na Los Cojones pojawiło się blisko dwa tysiące riderów. Doświadczenie tego co działa, a co nie działa w pracy z ludźmi, uzupełniane regularnymi treningami z zawodnikami MotoGP zaowocowało opracowaniem kompleksowego programu 6 dni treningowych. Los Cojones VIP wyznacza nowe standardy w zakresie skutecznego rozwoju umiejętności jazdy motocyklem. Tym samym od  września tego roku kończymy turnusy treningowe w dotychczasowej formie.  Podnosimy poziom wyposażenia, zwiększamy ilość dni treningowych i jakość metod pracy. Ponieważ kierujemy ofertę do riderów o wyższym niż podstawowy stopniu umiejętności motocykle na Los Coones VIP będą przygotowane do szybkiej jazdy. W idealnym stanie technicznym, z bazowymi ustawieniami zawieszenia –  każda z maszyn będzie wyposażona w opony PMT i każdy z uczestników będzie miał swoją maszynę treningową do jazdy na asfalcie na wyłączność. Czeka na Was wiele sekretów jazdy, które wykradamy najlepszym.

Los Cojones VIP dostępne jest od listopada 2025 – daty obozów znajdziecie niżej. W cenie otrzymujecie : 

  • zakwaterowanie w prywatnym pokoju w hacjendzie Motormanii ( 7 nocy) 
  • transfer z i na lotnisko w Maladze ( w sobotę poprzedzającą i sobotę kończącą turnus) 
  • 6 dni treningowych ( 2 dni flat track + 4 dni asfalt) 

Motocykle: IMR 155 Race Pro ( asfalt),  IMR 250 FT ( Flat track) 

Szczegóły opisujemy poniżej.

DLA KOGO JEST LOS COJONES VIP ? 

Turnusy Los Cojones VIP są przeznaczone dla wszystkich osób które u nas były na wcześniejszych turnusach treningowych, oraz dla wszystkich osób które wypracowały wcześniej płynne prowadzenie motocykla i potrafią go bezpiecznie złożyć w zakręcie. Jeżeli potrafisz poprowadzić maszynę w złożeniu podobnie jak to 7. letnie dziecko to jesteś gotowy na Los Cojones VIP 🙂 

  Jeżeli nie siedziałeś wcześniej na motocyklu lub nie próbowałeś składać go nisko to napisz do mnie na pejser@motormania.com.pl i polecimy Ci miejsca w Polsce, gdzie można szybko i bezpiecznie nauczyć się wymaganych przez nas podstaw. Turnusy rezerwujemy z dużym wyprzedzenie, a zatem jest sporo czasu – możesz go wykorzystać na trening. Nie przyjeżdżaj do nas jeżeli się nie przygotujesz, a  Twoje próby złożenia motocykla treningowego wyglądają tak jak poniżej ..

HARMONOGRAM I OPIS PROGRAMU TRENINGOWEGO 

Esencją Los Cojones VIP będzie wdrażanie samodzielnego pracowania z danymi dotyczącymi naszej jazdy. Każda sesja będzie kolejną dokładną instrukcją dotyczącą tego co musimy zmienić w sposobie naszej jazdy. Monitoring poprawy czasów, kąta złożenia motocykla, linii przejazdu i wielu innych składowych będzie podstawą codziennych wskazówek. Indywidualnych dla każdego ridera. Przez cztery dni pracy na torze asfaltowym codziennie będziesz miał mnóstwo danych do przeanalizowania. Nauczysz się je interpretować i zaczniesz dokonywać zmian prowadzących do poprawy czasu okrążeń.

Będziesz miał na wyłączność motocykl wyposażony w data logera firmy Racebox. Zaleca się zabranie ze sobą komputera ponieważ większy ekran ułatwia analizę.  Alternatywnie będziesz mógł analizować dane na ekranie telefonu. Treningi flat trackowe będą trwać od godziny 09.00 do około godziny 14.00, treningi asfaltowe od godziny 10.00 do godziny 16.00.  Oto szczegółowy harmonogram z opisami poszczególnych dni : 

  1. Sobota – odbiór z lotniska w Maladze, dojazd do hacjendy Motormani. Spędzisz 7 nocy  tutaj. 

2) Niedziela – pierwszy trening flat trackowy. Flat track to podstawa przygotowania do szybkiej jazdy na asfalcie. Pomaga zrozumieć konieczność szybkiego wypionowania motocykla, uczy kontrolowania uślizgu poprzez kąt złożenia maszyny i wielu innych esencjonalnych aspektów jazdy. Poniżej możesz zobaczyć nasz onbard z jazdy za Pedro Acostą. Podpatrujemy najlepszych, aby przekazywać Wam wiedzę z elitarnej półki. 

3) Poniedziałek – drugi trening flat trackowy. Na treningach flat trackowych nie będzie data logerów tak jak na asfalcie ponieważ specyfika pracy polega na wypracowaniu wyczucia uślizgów. Będzie natomiast dużo rywalizacji i zabaw wyścigowych, które mobilizują nas do bardziej intensywnej pracy. 

4) Wtorek – Slide Zone Day, czyli pierwszy trening na asfalcie.  Naszym zadaniem będzie transfer uślizgów z flat tracku na asfalt. Ze szczególnym uwzględnieniem roli tylnego hamulca, pracy ciałem i planowania uślizgu. 

5) Środa – Praca nad szybkością przejazdu okrążenia w prawą stronę toru Copo. Analiza danych z jazdy, filmowe nagrania onboard. Każdy z uczestników będzie mógł nałożyć swój wykres jazdy na wykres danych optymalnego okrążenia. Będziemy analizować różnice w prędkościach, punktach hamowania oraz trajektorii.  

6) Czwartek- Praca nad szybkością przejazdu w lewą stronę toru Copo. Zmiana kierunku jazdy na torze pozwoli na dywersyfikację treningu i ponowne wdrożenie analiz.  Dodatkowe ćwiczenia pozwolą się skoncentrować na prawidłowym patrzeniu i poprawie pozycji na motocyklu. Ponownie każdy z uczestników zostanie dodatkowo nagrany. 

7) Piątek – Los Cojones Suspension Class – to zupełna nowość i jeden z najbardziej wartościowych dni w nowym programie treningowym. Całość treningu zostanie poświęcona zrozumieniu ustawień i korekt w ustawieniach zawieszenia. Krótkie części teoretyczne będą przeplatane jazdami zadaniowymi na konkretnych ustawieniach. Riderzy będą mieli za zadanie wykonać krótką serię okrążeń na zawieszeniu maksymalne miękkim, a następnie maksymalnie utwardzonym. Następnie na ustawieniach pośrednich. Każda kolejna sesja z następnymi modyfikacjami zacznie budować nasze zrozumienie specyfiki dokonywania korekt. Na koniec dnia każdy będzie mógł poszukać swoich własnych ustawień i szukać najlepszego czasu okrążenia dokonując ewentualnych dalszych zmian. To dlatego Los Cojones Suspension Class  będzie ostatnim dniem 6 dniowego cyklu. Dobrze przygotowani riderzy będą mieli możliwość postawienia „kropki nad i” dodając do wypracowanych umiejętności indywidualne ustawienia motocykla.  Chętni będą mogli wziąć udział w wyścigu, który zakończy ostatni dzień turnusu.

8) Sobota – dzień wyjazdu na lotnisko. 

NAJBLIŻSZE DOSTĘPNE TERMINY  

8-15 listopada     ( 6 miejsc wolnych) 

24-31 styczeń        ( 8 miejsc wolnych) 

14-21 luty.               (7 miejsc wolnych) 

7-14 marzec.            ( 8 miejsc wolnych) 

21-28 marzec.           (8 miejsc wolnych) 

11-18 kwietnia             ( 2 miejsca wolne) 

25 kwietnia – 2 maja   ( 6 miejsc wolnych) 

8-15 maja                 ( 8 miejsc wolnych) 

30 maj – 6 czerwiec  ( 8 miejsc wolnych)  

20-27 czerwiec         ( 8 miejsc wolnych) 

CENA, PŁATNOŚCI, KOSZTY DODATKOWE, WYWROTKI 

Koszt turnusu to 1350 euro, które można zapłacić w trzech równych, dwumiesięcznych ratach po 450 euro- możliwość rozłożenia na raty oferujemy wszystkim, którzy  dokonają  rezerwacji do końca maja 2025.  

Aby zarezerwować napisz na : pejser@motormania.com.pl 

Cena obejmuje transfer z lotniska ( zapoznaj się ze szczegółami odbioru), 7 dniowe zakwaterowanie w prywatnym pokoju w hacjendzie Motormani, transport na treningi, 6 dni treningowych,  użyczenie motocykli treningowych, paliwo do motocykli, części zamienne potrzebne w przypadku uszkodzeń przy wywrotkach. 

Cena nie obejmuje lotów do Malagi, ani wyżywienia – można korzystać z kuchni dostępnych w hacjendzie, lub stołować się w restauracjach. 

Dodatkowym kosztem jest opłata za korzystanie z toru  ( jednorazowa za cały turnus) w wysokości 75 euro.  Opłaty tej dokonuje się na torze, kartą lub gotówką. 

Podczas 2 dni treningów flat trackowych umowną karą sportową za wywrotki jest  wykonanie 10 pompek za każde wywrócenie motocykla . Pompki należy wykonać po zakończeniu sesji treningowej  przed rozpoczęciem kolejnej sesji treningowej – prowadzący trening jest odpowiedzialny za wywrotki uczestników i robi pompki solidarnie z osobami, które się wywróciły.  Na Los Cojones nie można kontynuować treningu jeżeli ignoruje się powyższe zasady. 

Podczas  4 dni jazd na asfalcie umowną karą sportową za pierwsze 6 wywrotek. jest wykonanie 10 pompek za każdą z wywrotek. Następne wywrotki, oprócz kary sportowej uwzględniają  również karę finansową w wysokości 5 euro za każdą dodatkową wywrotkę powyżej szóstej.  Kara finansowa ma na celu zwiększenie mobilizacji riderów , którzy się często przewracają i wyeliminować traktowanie naszych motocykli jak sprzętów do bezmyślnego rzucania o ziemię.  Karę sportową należy wykonać po zakończonej sesji, przed rozpoczęciem kolejnej. Karę finansową należy uregulować po zakończonym dniu treningowym, przed rozpoczęciem kolejnego dnia treningowego 🙂

ZASADY ODBIORU Z LOTNISKA 

  1. Wybierz  samolot, który ląduje w Maladze przed 22.00 – jeżeli nie masz takiej możliwości to skonsultuj z nami możliwość odbioru po tej godzinie, zanim kupisz bilet. 
  2. Po wylądowaniu bądź trzeźwy. Nie wymagamy 0.0 promila w wydychanym powietrzu, ale twoje zachowanie nie może być uciążliwe dla innych uczestników podróży. Jeżeli zignorujesz tą zasadę to musisz się liczyć z koniecznością samodzielnego dostania się do hacjendy. 

Wszelkie pytania kierujcie na : pejser@motormania.com.pl 

ZAPRASZAMY 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl