LOS COJONES VIP
Los Cojones VIP to nowy program naszych turnusów treningowych. Od listopada 2025 wprowadzamy zmiany, które będą podnosić szybkość robienia postępów na elitarny poziom. Wprowadzamy motocykle z data logerami, pomiar czasu każdego okrążenia, sprawdzanie kątów złożeń, prędkości, siły hamowania czy wykresów linii przejazdów. Po każdej sesji możesz sprawdzić na ekranie komputera jak jedziesz i co trzeba poprawić na następnych okrążeniach. Nowy standard pracy, będzie uzupełniony dniem przeznaczonym na naukę kontroli uślizgów, oraz dniem poświęconym na pracę z ustawieniami zawieszenia oraz mini-zawodami ( dla chętnych). Poniżej możecie zobaczyć namiastkę tego co Was czeka.
Przez ponad 7 lat na Los Cojones pojawiło się blisko dwa tysiące riderów. Doświadczenie tego co działa, a co nie działa w pracy z ludźmi, uzupełniane regularnymi treningami z zawodnikami MotoGP zaowocowało opracowaniem kompleksowego programu 6 dni treningowych. Los Cojones VIP wyznacza nowe standardy w zakresie skutecznego rozwoju umiejętności jazdy motocyklem. Maszyny będą przygotowane do szybkiej jazdy. W idealnym stanie technicznym, z bazowymi ustawieniami zawieszenia opracowanymi z pomocą elitarnych specjalistów, pracujących w MotoGP. Każdy z uczestników będzie miał swoją maszynę treningową do jazdy na asfalcie wyposażoną w opony PMT. Czeka na Was wiele sekretów jazdy, które wykradamy najlepszym.
Los Cojones VIP dostępne jest od listopada 2025 – daty obozów znajdziecie niżej. W cenie otrzymujecie :
- zakwaterowanie w prywatnym pokoju w hacjendzie Motormanii ( 7 nocy)
- transfer z i na lotnisko w Maladze ( w sobotę poprzedzającą i sobotę kończącą turnus)
- 6 dni treningowych ( 2 dni flat track + 4 dni asfalt)
Motocykle: IMR 155 Race Pro ( asfalt), IMR 250 FT ( Flat track)
Szczegóły opisujemy poniżej.
DLA KOGO JEST LOS COJONES VIP ?
Turnusy Los Cojones VIP są przeznaczone dla każdego, kto chce analitycznie podejść do swojej jazdy. Koncentrować się na zadaniach i każdego dnia robić kolejny krok. Częścią treningu na motocyklu jest powtarzanie prostych ćwiczeń zarówno przez zawodników MotoGP jak i przez kilkuletnie dzieci.
HARMONOGRAM I OPIS PROGRAMU TRENINGOWEGO
Esencją Los Cojones VIP będzie wdrażanie samodzielnego pracowania z danymi dotyczącymi naszej jazdy. Każda sesja to suma wniosków stanowiąca dokładną instrukcją dotyczącą tego co musimy zmienić w sposobie naszej jazdy. Monitoring poprawy czasów, kąta złożenia motocykla, linii przejazdu i wielu innych składowych będzie podstawą codziennych wskazówek podczas jazdy na asfalcie. Indywidualnych dla każdego ridera. Przez cztery dni pracy na torze asfaltowym codziennie będziesz miał mnóstwo danych do przeanalizowania porównując swój najlepszy przejazd z okrążeniem optymalnym. Nauczysz się je interpretować i zaczniesz dokonywać zmian prowadzących do poprawy czasu okrążeń. Analizować będziesz takie wykresy jak ten poniżej.

Będziesz miał na wyłączność motocykl wyposażony w data logera firmy Racebox. Zaleca się zabranie ze sobą komputera ponieważ większy ekran ułatwia analizę. Alternatywnie będziesz mógł analizować dane na ekranie telefonu. Treningi flat trackowe będą trwać od godziny 09.00 do około godziny 14.00, treningi asfaltowe od godziny 10.00 do godziny 16.00. Oto szczegółowy harmonogram z opisami poszczególnych dni :
- Sobota – odbiór z lotniska w Maladze, dojazd do hacjendy Motormani. Spędzisz 7 nocy tutaj.
2) Niedziela – pierwszy trening flat trackowy. Flat track to podstawa przygotowania do szybkiej jazdy na asfalcie. Pomaga zrozumieć konieczność szybkiego wypionowania motocykla, uczy kontrolowania uślizgu poprzez kąt złożenia maszyny i wielu innych esencjonalnych aspektów jazdy. Poniżej możesz zobaczyć nasz onbard z jazdy za Pedro Acostą. Podpatrujemy najlepszych, aby przekazywać Wam wiedzę z elitarnej półki.
3) Poniedziałek – drugi trening flat trackowy. Na treningach flat trackowych nie będzie data logerów tak jak na asfalcie ponieważ specyfika pracy polega na wypracowaniu wyczucia uślizgów. Będzie natomiast dużo rywalizacji i zabaw wyścigowych, które mobilizują nas do bardziej intensywnej pracy.
4) Wtorek – Slide Zone Day, czyli pierwszy trening na asfalcie. Naszym zadaniem będzie transfer uślizgów z flat tracku na asfalt. Ze szczególnym uwzględnieniem roli tylnego hamulca, pracy ciałem i planowania uślizgu.
5) Środa – Praca nad szybkością przejazdu okrążenia w prawą stronę toru Copo. Analiza danych z jazdy, filmowe nagrania onboard. Każdy z uczestników będzie mógł nałożyć swój wykres jazdy na wykres danych optymalnego okrążenia. Będziemy analizować różnice w prędkościach, punktach hamowania oraz trajektorii.
6) Czwartek- Praca nad szybkością przejazdu w lewą stronę toru Copo. Zmiana kierunku jazdy na torze pozwoli na dywersyfikację treningu i ponowne wdrożenie analiz. Dodatkowe ćwiczenia pozwolą się skoncentrować na prawidłowym patrzeniu i poprawie pozycji na motocyklu. Oprócz analiz telemetrycznych ponownie każdy z uczestników zostanie nagrany w celu omówienia jego jazdy.
7) Piątek – Los Cojones Suspension Class – to zupełna nowość i jeden z najbardziej wartościowych dni w nowym programie treningowym. Całość treningu zostanie poświęcona zrozumieniu ustawień i korekt w ustawieniach zawieszenia. Krótkie części teoretyczne będą przeplatane jazdami zadaniowymi na konkretnych ustawieniach. Riderzy będą mieli za zadanie wykonać krótką serię okrążeń na różnych ustawieniach aby odczuć różnicę w prowadzeniu maszyny. Każda kolejna sesja z następnymi modyfikacjami zacznie budować nasze zrozumienie specyfiki dokonywania korekt. Na koniec dnia każdy będzie mógł poszukać swoich własnych ustawień i szukać najlepszego czasu okrążenia dokonując ewentualnych dalszych zmian. To dlatego Los Cojones Suspension Class będzie ostatnim dniem 6 dniowego cyklu. Dobrze przygotowani riderzy będą mieli możliwość postawienia „kropki nad i” dodając do wypracowanych umiejętności indywidualne ustawienia motocykla. Chętni będą mogli wziąć udział w wyścigu, który zakończy ostatni dzień turnusu.
8) Sobota – dzień wyjazdu na lotnisko.
NAJBLIŻSZE DOSTĘPNE TERMINY
8-15 listopada – brak wolnych miejsc
22-29 listopada – 5 wolnych miejsc
24-31 styczeń ( 8 miejsc wolnych)
14-21 luty. (7 miejsc wolnych)
7-14 marzec. ( 8 miejsc wolnych)
21-28 marzec. (8 miejsc wolnych)
11-18 kwietnia ( 2 miejsca wolne)
25 kwietnia – 2 maja ( 6 miejsc wolnych)
8-15 maja ( 8 miejsc wolnych)
30 maj – 6 czerwiec ( 8 miejsc wolnych)
20-27 czerwiec ( 8 miejsc wolnych)
CENA, PŁATNOŚCI, KOSZTY DODATKOWE
Wszyscy, którzy dokonają rezerwacji do końca czerwca będą mogli rozłożyć płatność na 3 raty. Łączny koszt turnusu to 1350 euro, które można zapłacić w trzech równych, dwumiesięcznych ratach po 450 euro. Możliwe jest indywidualne ustalenie płatności, a także uzyskanie zniżki za płatność całości przy rezerwacji. W przypadku turnusu listopadowego płatność ostatniej raty musi być dokonana najpóźniej na 2 tygodnie przed przyjazdem.
Prosimy o przemyślane decyzje – oferta jest bezzwrotna. W przypadkach losowych można przenieść termin na inny.
Aby zarezerwować napisz na : pejser@motormania.com.pl
Cena obejmuje transfer z lotniska ( zapoznaj się ze szczegółami odbioru), 7 dniowe zakwaterowanie w prywatnym pokoju w hacjendzie Motormani, transport na treningi, 6 dni treningowych, użyczenie motocykli treningowych, paliwo do motocykli, części zamienne potrzebne w przypadku uszkodzeń przy wywrotkach.
Cena nie obejmuje lotów do Malagi, ani wyżywienia – można przygotowywać własne posiłki w hacjendzie, lub stołować się w restauracjach.
Dodatkowym kosztem jest opłata 75 euro za korzystanie z toru asfaltowego ( jednorazowa za cały turnus) . Opłaty tej dokonuje się na torze, kartą lub gotówką.
WYWROTKI – ZASADY
Podczas 2 dni treningów flat trackowych umowną karą sportową za wywrotki jest wykonanie 10 pompek za każde wywrócenie motocykla . Pompki należy wykonać po zakończeniu sesji treningowej przed rozpoczęciem kolejnej sesji treningowej – prowadzący trening jest odpowiedzialny za wywrotki uczestników i robi pompki solidarnie z osobami, które się wywróciły. Na Los Cojones nie można kontynuować treningu jeżeli ignoruje się powyższe zasady. Kara umowna jest formą mobilizacji. Stanowi ważny element treningowy.
Podczas 4 dni jazd na asfalcie umowną karą sportową za pierwsze 6 wywrotek. jest wykonanie 10 pompek za każdą z wywrotek. Następne wywrotki, licząc od 7. , oprócz kary sportowej uwzględniają również karę finansową w wysokości 5 euro za każdą kolejną wywrotkę. Kara finansowa ma na celu zwiększenie mobilizacji riderów , którzy się często przewracają i wyeliminować traktowanie naszych motocykli jak sprzętów do bezmyślnego rzucania o ziemię. Karę sportową należy wykonać po zakończonej sesji, przed rozpoczęciem kolejnej. Karę finansową należy uregulować po zakończonym dniu treningowym, przed rozpoczęciem kolejnego dnia treningowego 🙂
Każdy z riderów do jazdy po torze asfaltowym ma swój motocykl na wyłączność. Otrzymuje go w idealnym stanie i jest odpowiedzialny za jego kondycję po wywrotkach. Rider będzie miał dostęp do bezpłatnych części wymiennych takich jak kierownice, klamki, sety itp. oraz bezpłatny dostęp do narzędzi. W razie uszkodzeń rider samodzielnie zamienia uszkodzone części na nowe. W przypadku wywrotki, która ma szkody uniemożliwiające naprawę rider otrzyma kolejny motocykl.
ZASADY ODBIORU Z LOTNISKA
- Wybierz samolot, który ląduje w Maladze przed 22.00 – jeżeli nie masz takiej możliwości to skonsultuj z nami możliwość odbioru po tej godzinie, zanim kupisz bilet.
- Po wylądowaniu bądź trzeźwy. Nie wymagamy 0.0 promila w wydychanym powietrzu, ale twoje zachowanie nie może być uciążliwe dla innych uczestników podróży. Jeżeli zignorujesz tą zasadę to musisz się liczyć z koniecznością samodzielnego dostania się do hacjendy.
Wszelkie pytania kierujcie na : pejser@motormania.com.pl
ZAPRASZAMY