480KM @11000 obr./min. – taki jest 3-litrowy Eisenberg V8. Możesz go mieć.

- MotoRmania

 

Zef Eisenberg pracuje nad ekstremalnymi silnikami od 1990 roku – aktualnie oferuje motocykl, którego sercem są dwa połączone silniki Hayabusy!

Eisenberg ma swoją siedzibę w UK i właśnie zaoferował klientom coś absolutnie szalonego. Jeśli kiedykolwiek widziałeś motocykl napędzany silnikiem V8, prawdopodobnie będziesz zaskoczony jak kompaktowo i „normalnie” wygląda maszyna Eisenberga. W porównaniu do maszyn takich jak amerykańskie maszyny Boss Hoss napędzane V8 „to” jest całkiem zgrabne.

Eisenberg V8 02

Jednym z kluczowych elementów maszyny jest silnik, oparty na dwóch blokach Suzuki Hayabusy połączonych z płaską korbą-  co daje potencjał 480 KM  (bliżej 500, jeśli maszyna jest zalana wysokooktanowym paliwem!).

Na swojej stronie internetowej Zef opowiada o tym, dlaczego postanowił stworzyć swój silnik zamiast wykorzystać istniejące V8 pochodzącego z samochodu:

„Samochodowe V8 są  znacznie cięższe i nieporęczne z uwagi na ciężki wałek wyważający. Prawdziwie lekkie, rasowe V8 mają na ogół płaski wał korbowy, który zapewnia idealnie równomierne impulsy wydechowe – jak Ferrari V8. Flatplane V8 może wkręcać się na obroty znacznie wyżej i łatwiej (często dwa razy więcej niż typowy,  Chevy V8), co oznacza więcej HP przy mniejszej pojemności. Flatplane V8 to bardziej swobodny silnik, który jest lżejszy, mniejszy i lepiej wyważony. ”

Jak można się spodziewać po maszynie o potencjalnej prędkości maksymalnej 225 mil / h, (ponad 360km/h) Eisenberg V8 ma musi mieć bardzo solidne podwozie i mocne hamulce. Niestety cena nie jest podana – dowiesz się jeżeli złożysz zapytanie.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Eisenberga V8 – lub złożyć zamówienie – wejdź na: eisenbergracing.com

 

 

 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl