Jak zjechać z asfaltu? To z East River Enduro.

- Papuq

Jak zjechać z asfaltu?  To z East River Enduro.

Pokażą wam, jak najlepiej wpakować wasze pieniądze w błoto tak, że będziecie  się z tego cieszyć.

1F17F533-EAA4-4A18-9B5D-1D02AA058136

Zacznę jak na spotkaniu AA. Jestem Papuq i nie p…., no dobra nie będę was oszukiwał.

EastRiverEnduro.eu

EastRiverEnduro.eu

Z MotoRmanią  łączy mnie długa i burzliwa relacja, która zaczęła się w 2012 roku, kiedy to dołączyłem do MRM jako fotograf. 

Przez kilka lat robiłem zdjęcia, które mogliście oglądać na łamach Magazynu i portalu, na trochę się rozstaliśmy i od jakiegoś czasu znów tu jestem.

Wielokrotnie uczestniczyłem w wyjazdach organizowanych przez Pejsera do Włoch i Hiszpanii (szkoła życia). Kilkukrotnie byłem również w hacjendzie Pejsera w Almerii, fantastyczna sprawa dla motocyklistów jeżdżących po asfalcie, mogą się tam pobawić, oraz wiele nauczyć od Pejsera podczas organizowanych przez niego treningów. No właśnie asfalt asfaltem, ale mnie zawsze ciągnęło do miejsc z dala od niego, do miejsc dostępnych jedynie dla kozic… albo enduro.

EastRiverEnduro.euEastRiverEnduro.eu

Tak właśnie powstał pomysł na E.R.E. East River Enduro, organizowanie wyjazdów do Andaluzji dla ludzi, którzy chcą spróbować zwiedzania i jazdy w terenie.

EastRiverEnduro.eu

EastRiverEnduro.eu

Jeśli jesteś motocyklistą i ciągnie Cię w teren to masz 2 opcje: 

1.

Pożyczyć sprzęt od kolegi, 

co jest często dość ryzykowne, koledzy którzy upalają w terenie mają zazwyczaj dość mocne sprzęty i łatwo można zrobić sobie krzywdę, możecie to sprawdzić na YouTubie. 

W najlepszym przypadku po prostu się zniechęcisz bo motocykl nie będzie dla Ciebie odpowiedni (za niski, za wysoki, za mocny itp.)

2.

Kupić sprzęt.

Tu celowo nie piszę kupić motocykl, bo na tym się nie skończy. Zacznijmy od podstaw: chcąc zacząć przygodę z enduro/crossem najpierw spędzisz wiele godzin przy komputerze oglądając filmy, przeglądając wpisy internetowych mędrców, czy merytoryczne materiały, ale bez doświadczenia w tej dziedzinie ciężko jest przez to wszystko przebrnąć i wybrać przydatne informacje.

Załóżmy że jesteś już po przegrzebaniu internetów i podchodzisz do tematu odpowiedzialnie. Najpierw postanawiasz się ubrać, to możesz zrobić po taniości, nawet za ok. 1500 zł, tyle że kwota 3000 zł jest bardziej realna żeby szybko nie żałować zakupów.

Następnie trzeba kupić motocykl. 

I tu pojawiają się schody. 2T, czy 4T? Ok, zawsze jeździłeś na 4T więc zostaniesz przy tym, ale jaka pojemność? 250, 300, 390, a może 450, lub 690, bo przecież jesteś rosłym facetem/silną babką, więc dasz radę. 

Właśnie dzięki takiemu podejściu jest sporo 450tek i 690/701 z małym przebiegiem na rynku wtórnym. 

Idziesz jednak oszczędnie bo przecież jeszcze nie wiesz, czy taka forma motocyklizmu jest dla Ciebie. Kupujesz motocykl za około 10 tyś. zł co daje Ci poczucie, że nie kupujesz szrota, a w razie w odsprzedasz go za podobne pieniądze. 

Podsumowując wydałeś około 12 tysięcy zł i zaczynasz naukę jazdy w terenie. 

O ile nie kupiłeś za mocnego motocykla jest duża szansa, że Ci się to spodoba i na następny sezon będziesz już wiedzieć, czego chcesz.

E.R.E. daje nam 3 opcję. 

Zaczęło się od pomysłu wyjazdu do Andaluzji i tam spędzamy zimę.

Od wiosny do jesieni jesteśmy w Polsce, około 40 km od Warszawy mamy swoją bazę z domkami letniskowymi „Chatki nad Bugiem”, oraz prywatny tor treningowy, na którym można przećwiczyć wiele elementów jazdy enduro.

Ale po kolei.

Już za ok. 600 zł pod okiem doświadczonych rajderów możesz spróbować jazdy w terenie, na naszych motocyklach dostosowanych do potrzeb początkujących offroadowców. W sezonie 2020 są to motocykle SWM RS 300R ,oraz Beta SS 300 2T, Beta Xtreiner, Beta RR300 2T. Dodatkowo wypożyczysz wszystko co do takiej jazdy potrzeba, zaczynając od butów kończąc na kasku.

68787340_361946888062613_4733020128734609408_n OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA CABC3E66-79C3-470F-A328-F31A9796F91F IMG_1297 (1) IMG_1877 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA IMG_4212 IMG_3450 IMG_2022 IMG_1881

Nasz oferta skierowana jest do osób chcących spróbować czym jest enduro, do ludzi którzy jeszcze nie mają swojego lekkiego motocykla, ale również do osób które już kupiły swoje enduro i chcą podnosić swoje umiejętności w bezpiecznych warunkach.

Treningi dla początkujących na naszym torze to dopiero początek. Organizujemy Campy w naszej Bazie, w Hard Enduro Cegielnia i w kilku innych miejscach.

W sezonie 2020 przygotowujemy wiele ciekawych eventów, kameralnych, oraz tych trochę większych.

Jak już wspominałem zimę spędzamy w Andaluzji. 

W 2020 nasza baza znajduje się w Casarabonela i wyglądała tak.

Wyjazdy z nami to nie tylko szkolenia z jazdy enduro, to zwiedzanie, widoki, nowe znajomości, pyszne jedzenie i świetna zabawa.

Co do terminów i czasu pobytu dostosowujemy pakiety do potrzeb i możliwości naszych gości.

Przykładowy Pakiet:

Długi Weekend ENDURO w Andaluzji:

transfer z lotniska i na lotnisko 

5 dni zakwaterowania w CASA de E.R.E. w pokoju dwuosobowym, 

4 śniadania

3 dni jazdy – motocykl (SWM RS 300R 2019), paliwo, strój, przewodnik, trasy

zdjęcia i film na pamiątkę

Cena nie obejmuje biletu lotniczego.

Polecamy loty Ryanair, koszt biletu do Malagi to około 400 – 600 zł w obie strony. 

Dzień 1. 

Przylatujesz na lotnisku w Maladze, skąd odbieramy Cię i zawozimy do Casa de E.R.E. naszego domu w Casarabonela, około 30 km od Malagi, tam masz czas na aklimatyzację i zapoznanie się z okolicą.

Dzień 2.

Pamiętając, że to Twoje wakacje, pozwolimy Ci pospać i dopiero na 8:30 przygotujemy śniadanie z regionalnych produktów.

Po śniadaniu, o godzinie 10:00, spotkamy się przy motocyklach, tam omówimy plan dnia, zasady bezpieczeństwa i wyposażymy Cię w brakujący sprzęt.

Około godziny 11:00 wyjedziemy na teren treningowy a następnie na małą wycieczkę na plażę ,abyś przyzwyczaił/przyzwyczaiła się do motocykla. W międzyczasie ustawimy motocykl pod Ciebie.

Przed godziną 17:00 zjedziemy na bazę i po kolacji zrobimy przegląd zdjęć i filmów z pierwszego dnia, z omówieniem błędów techniki i omówimy co możemy poprawić aby jeździło nam się lepiej.

Dzień 3.

Koniec miękkiej gry, 

zaczynamy od śniadania o 08:30 jak dnia poprzedniego.

Po śniadaniu spotykamy się o 10:00 przy motocyklach, już gotowi do jazdy w pełnym rynsztunku bojowym i ruszamy na trasę. 

Około 14:00 zatrzymamy się na obiad w jednej z lokalnych restauracji. Po obiedzie udamy się w drogę powrotną w ciut trudniejszym terenie. 

Około 19:00 spotkamy się na kolacji i podzielimy się wrażeniami i. zdjęciami.

Dzień 4.

 

Tego dnia bardziej skupimy się na widokach i zwiedzaniu.

Standardowo zjemy śniadanie o 08:30.

O 10:00 spotkamy się w pełnym rynsztunku bojowym przy motocyklach, gotowi do trasy. 

Cel naszej dzisiejszej wycieczki będzie dla was niespodzianką. 

Po drodze, w jednym z urokliwych białych miast, zjemy obiad. Postaramy się pokazać wam bardzo urokliwe Zakątki Andaluzji. 

Około 19:00 spotkamy się na kolacji i podzielimy się wrażeniami, zdjęciami i  wspólnie zajmiemy się montażem filmu z waszego wyjazdu.

Dzień 5.

To już koniec Twojej Przygody więc tego dnia pozwolimy Ci pospać dłużej i śniadanie przygotujemy na 9:00.

Po śniadaniu będziesz mieć czas na spakowanie się, następnie odwieziemy Cię na lotnisko.

Mamy nadzieję że wrócisz do domu lekko zmęczony/zmęczona, ale zadowolony/zadowolona  z pobytu u nas.

Masz pytania skontaktuj się z nami

www.eastriverenduro.eu

+48 508532803

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl