PUCHAR APRILII RSV4 – RUSZA 3 EDYCJA!!
MotoRmania
19 listopada 2014

RSV4 APRC wraz z pakietem i telemetrią już za 1190 zł netto miesięcznie! Tylko w Pucharze MotoRmanii! Tutaj znajdziecie wszystko, co może wam pomóc w podjęciu decyzji! Trzeci sezon pucharu zapowiada się lepiej niż kiedykolwiek dotąd!

DLACZEGO APRILIA RSV4 APRC?

Dlatego, że dwa lata doświadczeń w organizacji pucharu pozwala nam doskonale przygotować się do trzeciej edycji w roku 2015. Motocykl świetnie wygląda i oferuje doskonałe podwozie. W obecnym sezonie Aprilia po raz drugi z rzędu wygrała w kwalifikacji producentów Mistrzostw Świata Superbike miażdżąc konkurencję. Dodatkowo Sylvain Guintoli sięgnął po indywidualne Mistrzostwo Świata w klasie Superbike. Trudno o lepszą rekomendację.

ALE, TO CO UDAŁO SIĘ OSIĄGNĄĆ GUINTOLIEMU, NIE JEST NAJWAŻNIEJSZE… RSV4 jest dzisiaj jednym z najlepszych motocykli klasy superbike do amatorskiej zabawy i rozwijania swoich umiejętności jazdy na torze. Oprócz niezwykle równomiernie oddającego moc silnika, będziecie mieli wielostopniową kontrolę trakcji regulowaną podczas jazdy przyciskami „plus” i „minus” znajdującymi się po lewej stronie kierownicy – dokładnie tak, jak w Mistrzostwach Świata. Dzięki kontroli trakcji będziecie mogli przestać koncentrować się na mocy silnika i skupić się na opanowaniu podwozia. ABS jest naturalnie na wyposażeniu standardowym. Każda Aprilia RSV4 APRC jest ponadto seryjnie wyposażona w quickshifter, co pozwoli Wam zmienić biegi na wyższe bez odejmowania gazu, automatycznie sprawiając, że przyspieszenia są bardziej płynne. Telemetria, którą otrzymacie w pakiecie, dzięki zaawansowanej elektronice Aprilli pozwala rozbudować czytanie danych do wielu szczegółowych elementów!

Cena detaliczna Aprilii RSV4 APRC ABS wynosi 67900 zł, ale Was to nie dotyczy :).

Osóby, które zobowiążą się do aktywnego udziału w pucharze, nowy motocykl wraz z wyjątkowym pakietem pucharowym mogą nabyć za 59 900 zł !

W EDYCJI NA ROK 2015 PRZYGOTOWALIŚMY 12 MASZYN.

Mamy dla Was WYJĄTKOWO KORZYSTNĄ FORMĘ FINANSOWANIA –  Możecie wziąc udział w pucharze już za 1190 zł netto miesięcznie! Szczegóły znajdziecie w ostatnim akapicie na dole!

CO OBEJMUJE PAKIET PUCHAROWY?

Co otrzymasz za 59 900zł?

Otrzymasz nowy motocykl Aprilia RSV4 APRC  ABS rocznik 2014, o wartości detalicznej 67900zł (odbiór grudzień 2014)

Otrzymasz komplet owiewek wyścigowych

Otrzymasz podstawową telemetrię  firmy AIM (możliwość upgrade’u)

Otrzymasz oprogramowanie do obsługi telemetrii firmy AIM

Otrzymasz lap timer firmy AIM

Otrzymasz bezpłatną opiekę specjalisty od telemetrii na torze, pomoc w analizie telemetrycznej.

Otrzymasz trzy pełne dwudniowe treningi szkoleniowe na torze Slovakiaring

Otrzymasz opłacone starty w minimum 6 amatorskich wyścigach pucharu ( patrz Terminy Rund)

Otrzymasz bezpłatny transport motocykla – z Warszawy na rundy (dla zainteresowanych)

Otrzymasz dokumentację zespołową dotyczącą pracy nad motocyklem, dokumentacja pomaga Ci porządkować zapisy ze startów i treningów

Otrzymasz bezpłatną opiekę autoryzowanego technika Ohlinsa na każdej rundzie oraz treningu szkoleniowym, w celu pomocy przy ustawieniach zawieszenia

Otrzymasz bezpłatną opiekę instruktorów jazdy podczas rund

Otrzymasz koszulki Pucharu RSV4 APRC

Otrzymasz 30% rabat na części do Aprilii RSV4 APRC

Otrzymasz 25% zniżki na produkty firmy Ohlins

DLACZEGO TELEMETRIA JEST NAJWAŻNIEJSZYM POWODEM, ABY ZDECYDOWAĆ SIĘ NA UDZIAŁ W PUCHARZE MOTORMANII?

Każdy motocykl pucharów „MotoRmanii” w sezonie 2015 zostanie wyposażony w telemetrię. Co to oznacza? To, że już po pierwszej sesji treningowej będziesz mógł zrzucić dane do komputera i przeanalizować najważniejsze czynniki decydujące o tym, co robisz źle. Telemetria pozwoli Ci określić gdzie hamujesz, jaką prędkość uzyskujesz w centrum zakrętu oraz co najważniejsze – kiedy i jak otwierasz rolgaz. Będziesz mógł nałożyć wykres swojego przejazdu na wykres przejazdu szybszego zawodnika i uzyskać błyskawiczną instrukcję, co zrobić aby jechać szybciej – każdy z uczestników otrzyma wykres szybkiego okrążenia wykonany przez zaawansowanego zawodnika, który będzie służył za punkt odniesienia. Tutaj nie będzie miejsca na domysły lub przypuszczenia. Na każdą sesję wyznaczysz sobie konkretne elementy do poprawienia, a zaraz po sesji zrzucisz dane i sprawdzisz, czy rzeczywiście zrobiłeś postęp. Specjalista od telemetrii szybko nauczy Cię z niej korzystać i będzie służył pomocą przez cały sezon. Dokładnie sprawdzisz gdzie hamowałeś, jak otwierałeś gaz, w którym miejscu, jaką miałeś prędkość itp. itd. Telemetria jest NAJWAŻNIEJSZYM elementem wyposażenia w niemieckim Pucharze Yamahy R6, z którego młodzi zawodnicy trafiają prosto do Mistrzostw Świata Moto2. Dlatego wiemy, jak ważnym czynnikiem będzie dla Was. To JEDYNY efektywny sposób, aby dokonać BŁYSKAWICZNYCH postępów w jeździe na torze.

Oto tylko wybrane przykłady tego jak będziecie mogli pracować z telemetrią w Pucharach MotoRmanii:

a) PORÓWNANIE OKRĄŻEŃ

Najwięcej zyskacie analizując okrążenia szybszych od siebie (przygotowane przez nas dane szybkiego zawodnika zostaną Wam dostarczone wkrótce po rozpoczęciu sezonu). To przykład nałożenia dwóch przejazdów. W prawym dolnym rogu weryfikujecie pozycję na torze. Czerwona linia to przejazd nieznacznie szybszy, niebieska to przejazd wolniejszy. Na dole możemy porównać sposób otwierania gazu, górne wykresy pokazują wzrost prędkości.

b) ANALIZA ZMIANY BIEGÓW

W lewym dolnym rogu macie kolejne okrążenia oddzielone uzyskanymi czasami. W prawym dolnym rogu możecie zobaczyć jaki bieg stosujecie w danym miejscu na torze. Główny wykres pokaże Wam pozycję rolgazu i obroty na jakie się wkręcacie. Jeżeli nałożycie wykres szybszego zawodnika od razu wyjdzie, co i gdzie robicie źle.

c) MAPA PRĘDKOŚCI

Tutaj możemy dokładniej przeanalizować uzyskiwane prędkości. W prawym górnym oknie sprawdzimy swoją prędkość w zakręcie, uzyskiwane obroty, kąt nachylenia motocykla oraz używany bieg. W dolnym oknie top speed, procent otwarcia gazu oraz rzeczywistego otwarcia przepustnicy.

d) ANALIZA PRACY KONTROLI TRAKCJI

Tu możemy dokładnie przeanalizować jak działa kontrola trakcji. W prawym dolnym oknie w newralgicznych punktach sprawdzamy jaki jest kąt złożenia, jak otwieramy rolgaz i jak wtedy ingeruje kontrola trakcji. Może, jeżeli bardziej odprostujemy motocykl, więcej gumy na asfalcie spowoduje mniejszą ingerencję i lepsze przyspieszenie? Może powinniśmy zmniejszyć poziom ingerencji kontroli trakcji? Porównanie z okrążeniem szybszego zawodnika da nam odpowiedź. Zrobicie postęp już na kolejnej sesji.

e) ANALIZA HAMOWANIA

Niezwykle ważna analiza szczególnie w kontekście sprawdzania powodu wywrotek, ale również dająca wiele w przypadku porównywania okrążenia z szybkim zawodnikiem. Sprawdzicie dokładnie swoje punkty hamowania. Siłę hamowania przodem i tyłem, wartość deakceleracji, stopień nachylenia maszyny.

TERMINY RUND ORAZ TRENINGÓW SZKOLENIOWYCH PUCHARU APRILII RSV4 APRC

Daty już potwierdzone :

20-21 Kwiecień 2015 – Slovakiaring (długi wariant toru)
dwudniowe treningi szkoleniowe z wyścigiem 21 kwietnia

8-9 Czerwiec 2015- Slovakiaring ( wariant toru nr 1)
dwudniowe treningi szkoleniowe z wyścigiem w dniu 9 czerwca

21-22 Wrzesień 2015 – Slovakiaring (dwa różne warianty toru)
dwudniowe treningi szkoleniowe z wyścigami w dniu 21 oraz 22 września
21 września treningi oraz wyścig odbędzie się na wariancie nr 1
22 września treningi oraz wyścig odbędzie się na wariancie nr 3

Daty oczekujące na potwierdzenie:

Brno –  (sierpień 2015) wyścig na jednym z najlepszych torów MotoGP

Tor Poznań– 1 (lub 2) wyścigi podczas rundy Alpe Adria

GENERALNE ZASADY TECHNICZNE OBOWIĄZUJĄCE W PUCHARZE APRILII RSV4 APRC

Trzecia edycja pucharu Aprilii RSV4 APRC organizowana jest głównie z myślą o osobach, które jeździły już na torze wyścigowym i chcą się dalej rozwijać w warunkach amatorskiej rywalizacji. Doświadczenia poprzednich edycji wykazały, że na amatorskim poziomie ścigania wszelkie przeróbki lub inwestycje w motocykl nie mają faktycznego wpływu na wyniki. O wynikach decyduje zrozumienie nitki toru, zrozumienie motocykla i wykorzystanie fabrycznego potencjału podwozia. Są jednak osoby, które z różnych przyczyn chcą inwestować w swój motocykl i zakładać drogie części – nie chcemy nikomu tego zabraniać. Dlatego regulamin techniczny na rok 2015 dopuszcza szeroki zakres modyfikacji. Będzie on tożsamy z regulaminem dla klasy Rookie 1000 na rok 2015 (PZMot ogłosi go na początku 2015 roku). My, jako organizatorzy Pucharu, rekomendujemy zastanowienie się nad utwardzeniem zawieszenia (zależy od poziomu danego zawodnika, a także jego wagi – dla większości osób standardowe zawieszenie będzie wystarczające) i założenie sportowej końcówki wydechu. Pozostała modyfikacje są najzwyczajniej niepotrzebne.

OPONY:

W Pucharze Aprilii RSV4 APRC będzie obowiązywać kontrolowana opona – wszyscy uczestnicy muszą jechać na takim samym typie. O wyborze modelu opony poinformujemy w grudniu 2015.

FORMY FINANSOWANIA:

1) DOSKONAŁE WARUNKI NABYCIA MOTOCYKLA ZA POMOCĄ WYNAJMU DŁUGOTERMINOWEGO – RATA 1190 zł netto miesięczne

Z myślą o firmach, ale także o osobach fizycznych przygotowaliśmy rewelacyjną ofertę nabycia motocykla korzystając z wynajmu pojazdu na 2 lata z opcją wykupu.

Kwotę 59 900zł można rozłożyć na pierwszą wpłatę, 24 miesięczne raty w wysokości 1190zł netto oraz wykup. Początkowo należy wpłacić 30% wartości motocykla. Po okresie 24 miesięcy można go wykupić za 29% wartości początkowej. UWAGA: motocykl jest ubezpieczony – wynajmujący nie ponosi kosztów ubezpieczenia!

Oto jak przedstawia się kalkulacja dla cen brutto:

30% wpłaty z 59 900 wynosi 17700 zł brutto

24 raty x 990 zł netto = 34 840 zł brutto

29% wykupu po 2 latach = 17400 zł brutto

Łączna kwota rat, pierwszej wpłaty oraz wykupu wynosi: 69 941 zł  (czyli nieco ponad 2000 zł więcej niż cena detaliczna Aprilii RSV4 APRC)!

Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że średni pakiet ubezpieczenia dla maszyny o wartości około 60k wynosi 3500zł – 4000zł rocznie (a zatem 7000 – 8000 zł na okres dwóch lat)! Okazuje się, że za rozłożenie pakietu na 24 raty, wykorzystując system wynajmu, zapłacimy zaledwie około 2000 zł brutto!

2) DODATKOWO OFERUJEMY TRADYCYJNY LEASING ORAZ MOŻLIWOŚĆ SPŁATY W TRZECH LATACH W KWOCIE 33/33/33.

Do tegorocznej edycji Pucharu Aprilia przeznaczyła tylko 12 motocykli w tej specjalnej cenie.

Zainteresowanych prosimy o pilny kontakt na
pejser@motormania.com.pl

MotoRmania
Redaktor naczelny

to lifestylowy magazyn o tematyce motocyklowej. Ekskluzywność tego tytułu podkreśla nie tylko doskonałej jakości papier, ale przede wszystkim wyjątkowe materiały. Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły