PUCHAR MV AGUSTY F3 675!! Sprawdź to!
MotoRmania
19 listopada 2014

MV Agusta F3 wraz z pakietem i telemetrią już za 990 zł netto miesięcznie! Tylko w pucharze MotoRmanii! Tutaj znajdziecie wszystko co może wam pomóc w podjęciu decyzji! Dołączcie do nas w sezonie 2015. Zostało nam jeszcze 8 z 12 motocykli!

PRZEZNACZENIE:

Dla osób początkujących, z małym lub zerowym doświadczeniem na torze. Dla osób  z doświadczeniem, które chciałyby wrócić do podstaw i zacząć się skutecznie rozwijać. 

DLACZEGO MV AGUSTA F3?

Poza tym, że jest sexy, cool i pochodzi z fabryki, która stała się ikoną sportów motocyklowych? No dobrze… poza tym MV Agusta F3  w obecnym sezonie stawała na najwyższym podium Mistrzostw Świata Supersport udowadniając, że należy do najskuteczniejszych konstrukcji wyścigowych w klasie 600 cc. Ostatecznie Jules Cluzel został Wicemistrzem Świata kategorii Supersport. Trudno o lepszą rekomendację.

ALE, TO CO UDAŁO SIĘ OSIĄGNĄĆ CLUZELOWI NIE JEST NAJWAŻNIEJSZE… W swojej standardowej wersji, typowa dla 600-tki moc spowoduje, że osoby bez większego doświadczenia mogą poczuć się bezpieczniej niż na maszynie „litrowej”. Trudno spierać się z faktem, że MV Agusta F3 jest dzisiaj najlepszą 600-tką do bezpiecznego uczenia się jazdy na torze. Tylko ona w klasie 600cc oferuje kierowcom 8-stopniową kontrolę trakcji oraz doskonały, regulowany ABS. Dzięki kontroli trakcji będziecie mogli przestać koncentrować się na mocy silnika i skupić się na opanowaniu podwozia. Będziecie mogli w sposób niezakłócony poznawać reakcje motocykla w warunkach szybkiej jazdy. Nad waszym bezpieczeństwem będzie również czuwać stopniowany system ABS z doskonałą opcją „Sport”, który (kiedy nabierzecie doświadczenia) będzie można zupełnie wyłączyć. Każda MV Agusta F3 675 jest ponadto seryjnie wyposażona w quickshifter, co pozwoli Wam zmienić biegi na wyższe bez odejmowania gazu, automatycznie sprawiając, że przyspieszenia są bardziej płynne. Ta zaawansowana elektronika posiada jeszcze jeden wielki atut. Dzięki niej, telemetria ma automatyczny dostęp do szeregu informacji, takich jak kąt złożenia, siła hamowania, stopień ingerencji ABS-u, stopień ingerencji kontroli trakcji, pozycja rolgazu itp. itd. I nie martwcie się o cenę tego elitarnego włoskiego motocykla, która w detalu wynosi blisko 58 000 zł – mamy dla Was znacznie lepszą ofertę.

Osóby, które zobowiążą się do aktywnego udziału w pucharze, nowy motocykl wraz z wyjątkowym pakietem pucharowym mogą nabyć za 49 900 zł!!

4 Z 12 MASZYN ZOSTAŁY ZALICZKOWANE –  ZOSTAŁO JESZCZE 8 MOTOCYKLI.

Mamy dla Was WYJĄTKOWO KORZYSTNĄ FORMĘ FINANSOWANIA –  możecie wziąć udział w pucharze już za 990 zł netto miesięcznie! Szczegóły znajdziecie w ostatnim akapicie na dole.

CO OBEJMUJE PAKIET PUCHAROWY?

Co otrzymasz za 49 900 zł?

Otrzymasz nowy motocykl MV Agusta F3 675  rocznik 2014, o wartości detalicznej 57000 zł (odbiór grudzień 2014)

Otrzymasz komplet owiewek wyścigowych.

Otrzymasz podstawową telemetrię  firmy AIM (możliwość upgrade’u)

Otrzymasz oprogramowanie do obsługi telemetrii firmy AIM

Otrzymasz lap timer firmy AIM

Otrzymasz bezpłatną opiekę specjalisty od telemetrii na torze, pomoc w analizie telemetrycznej.

Otrzymasz trzy pełne dwudniowe treningi szkoleniowe na torze Slovakiaring

Otrzymasz opłacone starty w minimum 6 amatorskich wyścigach pucharu MV Agusty F3 (patrz Terminy Rund)

Otrzymasz bezpłatny transport motocykla – z Warszawy na rundy (dla zainteresowanych)

Otrzymasz dokumentację zespołową dotyczącą pracy nad motocyklem, dokumentacja pomaga Ci porządkować zapisy ze startów i treningów

Otrzymasz bezpłatną opiekę autoryzowanego technika Ohlinsa na każdej rundzie oraz treningu szkoleniowym w celu pomocy przy ustawieniach zawieszenia

Otrzymasz bezpłatną opiekę instruktorów jazdy podczas rund

Otrzymasz koszulki  Pucharu MV Agusty

Otrzymasz 30% rabat na części do MV Agusty F3

DLACZEGO TELEMETRIA JEST NAJWAŻNIEJSZYM POWODEM, ABY ZDECYDOWAĆ SIĘ NA UDZIAŁ W PUCHARZE MOTORMANII?

Każdy motocykl pucharów „MotoRmanii” w sezonie 2015 zostanie wyposażony w telemetrię. Co to oznacza? To, że już po pierwszej sesji treningowej będziesz mógł zrzucić dane do komputera i przeanalizować najważniejsze czynniki decydujące o tym, co robisz źle. Telemetria pozwoli Ci określić gdzie hamujesz, jaką prędkość uzyskujesz w centrum zakrętu oraz co najważniejsze – kiedy i jak otwierasz rolgaz. Będziesz mógł nałożyć wykres swojego przejazdu na wykres przejazdu szybszego zawodnika i uzyskać błyskawiczną instrukcję, co zrobić aby jechać szybciej – każdy z uczestników otrzyma wykres szybkiego okrążenia wykonany przez zaawansowanego zawodnika, który będzie służył za punkt odniesienia. Tutaj nie będzie miejsca na domysły lub przypuszczenia. Na każdą sesję wyznaczysz sobie konkretne elementy do poprawienia, a zaraz po sesji zrzucisz dane i sprawdzisz, czy rzeczywiście zrobiłeś postęp. Specjalista od telemetrii szybko nauczy Cię z niej korzystać i będzie służył pomocą przez cały sezon. Dokładnie sprawdzisz gdzie hamowałeś, jak otwierałeś gaz, w którym miejscu, jaką miałeś prędkość itp. itd. Telemetria jest NAJWAŻNIEJSZYM elementem wyposażenia w niemieckim Pucharze Yamahy R6, z którego młodzi zawodnicy trafiają prosto do Mistrzostw Świata Moto2. Dlatego wiemy, jak ważnym czynnikiem będzie dla Was.
To JEDYNY efektywny sposób, aby dokonać BŁYSKAWICZNYCH postępów w jeździe na torze.

Oto tylko wybrane przykłady tego jak będziecie mogli pracować z telemetrią w Pucharach MotoRmanii:

a) PORÓWNANIE OKRĄŻEŃ

Najwięcej zyskacie analizując okrążenia szybszych od siebie (przygotowane przez nas dane szybkiego zawodnika zostaną Wam dostarczone wkrótce po rozpoczęciu sezonu). To przykład nałożenia dwóch przejazdów. W prawym dolnym rogu weryfikujecie pozycję na torze. Czerwona linia to przejazd nieznacznie szybszy, niebieska to przejazd wolniejszy. Na dole możemy porównać sposób otwierania gazu, górne wykresy pokazują wzrost prędkości.

b) ANALIZA ZMIANY BIEGÓW

W lewym dolnym rogu macie kolejne okrążenia oddzielone uzyskanymi czasami. W prawym dolnym rogu możecie zobaczyć jaki bieg stosujecie w danym miejscu na torze. Główny wykres pokaże Wam pozycję rolgazu i obroty na jakie się wkręcacie. Jeżeli nałożycie wykres szybszego zawodnika od razu wyjdzie, co i gdzie robicie źle.

c) MAPA PRĘDKOŚCI

Tutaj możemy dokładniej przeanalizować uzyskiwane prędkości. W prawym górnym oknie sprawdzimy swoją prędkość w zakręcie, uzyskiwane obroty, kąt nachylenia motocykla oraz używany bieg. W dolnym oknie top speed, procent otwarcia gazu oraz rzeczywistego otwarcia przepustnicy.

d) ANALIZA PRACY KONTROLI TRAKCJI

Tu możemy dokładnie przeanalizować jak działa kontrola trakcji. W prawym dolnym oknie w newralgicznych punktach sprawdzamy jaki jest kąt złożenia, jak otwieramy rolgaz i jak wtedy ingeruje kontrola trakcji. Może, jeżeli bardziej odprostujemy motocykl, więcej gumy na asfalcie spowoduje mniejszą ingerencję i lepsze przyspieszenie? Może powinniśmy zmniejszyć poziom ingerencji kontroli trakcji? Porównanie z okrążeniem szybszego zawodnika da nam odpowiedź. Zrobicie postęp już na kolejnej sesji.

e) ANALIZA HAMOWANIA

Niezwykle ważna analiza szczególnie w kontekście sprawdzania powodu wywrotek, ale również dająca wiele w przypadku porównywania okrążenia z szybkim zawodnikiem. Sprawdzicie dokładnie swoje punkty hamowania. Siłę hamowania przodem i tyłem, wartość deakceleracji, stopień nachylenia maszyny.

TERMINY RUND ORAZ TRENINGÓW SZKOLENIOWYCH PUCHARU MV AGUSTY F3

Daty już potwierdzone :

20-21 Kwiecień 2015 – Slovakiaring (długi wariant toru)
dwudniowe treningi szkoleniowe z wyścigiem 21 kwietnia

8-9 Czerwiec 2015- Slovakiaring ( wariant toru nr 1)
dwudniowe treningi szkoleniowe z wyścigiem w dniu 9 czerwca

21-22 Wrzesień 2015 – Slovakiaring (dwa różne warianty toru)
dwudniowe treningi szkoleniowe z wyścigami w dniu 21 oraz 22 września
21 września treningi oraz wyścig odbędzie się na wariancie nr 1
22 września treningi oraz wyścig odbędzie się na wariancie nr 3

Daty oczekujące na potwierdzenie:

Brno –  (sierpień 2015) wyścig na jednym z najlepszych torów MotoGP

Tor Poznań– 1 (lub 2) wyścigi podczas rundy Alpe Adria

GENERALNE ZASADY TECHNICZNE OBOWIĄZUJĄCE W PUCHARZE MV AGUSTY F3

Puchar MV Agusty F3 jest zorganizowany głównie z myślą o początkujących, ale stanowi też atrakcyjną propozycję dla każdego, kto jeździł już na torze i chciałby się skuteczniej rozwijać – w związku z powyższym generalną zasadą jest wykluczenie wszelkich przeróbek motocykli mających wpływ na zwiększenie potencjału sportowego. Wyjątkiem od tej zasady jest wymiana końcówki układu wydechowego (jako części narażonej na zniszczenie) oraz wymiana sprężyn przedniego zawieszenia oraz/lub tylnego amortyzatora (aby wyrównać szanse osób o masie odbiegającej od normy, dla której zostało przygotowane seryjne zawieszenie). Poza tym uczestnicy mogą wymieniać osprzęt taki jak klamki kierownicy, kierownice oraz sety.  Można założyć wszelkiego rodzaju crash pady i osłony silnika. Poza tym wszelkie zmiany są niedozwolone i spowodują dyskwalifikację uczestnika.

OPONY:

W Pucharze MV Agusty F3 będzie obowiązywać kontrolowana opona – wszyscy uczestnicy muszą jechać na takim samym typie. O wyborze modelu opony poinformujemy w grudniu 2015.

FORMY FINANSOWANIA:

1) DOSKONAŁE WARUNKI NABYCIA MOTOCYKLA ZA POMOCĄ WYNAJMU DŁUGOTERMINOWEGO – RATA 990 zł netto miesięczne!

Z myślą o firmach, ale także o osobach fizycznych przygotowaliśmy rewelacyjną ofertę nabycia motocykla korzystając z wynajmu pojazdu na 2 lata z opcją wykupu. Kwotę 49 900 zł można rozłożyć na pierwszą wpłatę, 24-miesięczne raty w wysokości 990 zł netto oraz wykup. Początkowo należy wpłacić 30% wartości motocykla. Po okresie 24 miesięcy można go wykupić za 29% wartości początkowej.  UWAGA: taki motocykl jest ubezpieczony – wynajmujący nie ponosi kosztów ubezpieczenia!

Oto, jak przedstawia się kalkulacja dla cen brutto:

30% wpłaty z 49 900 wynosi 14970 zł brutto

24 raty x 990 zł netto = 29 224 zł brutto

29% wykupu po 2 latach = 14471 zł brutto

Łączna kwota rat, pierwszej wpłaty oraz wykupu wynosi: 58 665 zł  (czyli zaledwie 1500 zł więcej niże MV F3 kosztuje w detalu, w salonie)!

Koszt obsługi przejęcia motocykla w formie wynajmu to: 58 665 zł – 49 900 zł = 8765 zł (czyli 365 zł brutto miesięcznie wliczając koszty ubezpieczenia)!

Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że średni pakiet ubezpieczenia dla maszyny o wartości około 50 000 zł wynosi 3000 zł rocznie (a zatem 6000 zł na okres dwóch lat), okazuje się, że za rozłożenie pakietu na 24 raty, wykorzystując system wynajmu, zapłacimy zaledwie 2765 zł brutto.

TAKIEJ OFERTY JESZCZE NIE BYŁO !

2) Dodatkowo oferujemy tradycyjny leasing oraz możliwość spłaty w trzech latach w kwocie 33/33/33.

Z 12 przeznaczonych do Pucharu motocykli, 4 zostały już wykupione – zostało jeszcze 8 maszyn.

Zainteresowanych prosimy o pilny kontakt na
pejser(małpka)motormania.com.pl

MotoRmania
Redaktor naczelny

to lifestylowy magazyn o tematyce motocyklowej. Ekskluzywność tego tytułu podkreśla nie tylko doskonałej jakości papier, ale przede wszystkim wyjątkowe materiały. Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły