Wersja drogowa, Superbike i STK1000? Jakie różnice czasowe na torze?

- MotoRmania

Nasz ulubiony zawodnik fabryczny Sylvain Guintoli porównał czasy na torze Mallory Park jadąc trzema różnymi wersjami Suzuki GSX-R1000.

Czasy powiedzą prawdę. Ile dadzą tysiące euro jakie musicie wydać, aby stworzyć wersję STK1000 lub Superbike biorąc jako bazę drogowy motocykl? W jakich sektorach toru wasza przewaga będzie największa? To wszystko wyjaśnia były Mistrz Świata Superbike, zawodnik MotoGP oraz fabryczny kierowca testowy Suzuki. Pamiętajcie tylko, że tor Mallory Park w UK jest torem krótkim, gdzie uzyskiwane czasy są na poziomie poniżej jednej minuty. Wszelkie różnice byłyby większe na „normalnych” torach, gdzie osiągane czasy najlepszych zawodników kształtują się od 1min30 do około dwóch minut ( np. w Brnie, Sepang czy Katarze).

To może Cię zainteresuje

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl