Firma Harley-Davidson uruchomiła bezpłatny serwis streamingowy
- Harley-Davidson ogłasza uruchomienie bezpłatnej platformy Harley-Davidson.TV™
- Harley-Davidson.TV konsoliduje w jednym miejscu godziny archiwalnych, obecnych i rzadkich materiałów wideo wyprodukowanych przez lata działalności firmy.
Firma Harley-Davidson przedstawia Harley-Davidson.TV – bezpłatny serwis streamingowy – dla motocyklistów i fanów dwóch kółek na całym świecie.
Platforma medialna Harley-Davidson.TV zawiera różnorodne programy, prezentowane 24 godziny na dobę. Serwis jest dostępny na całym świecie pod adresem harley-davidson.com/TV.
Aktualnie serwis udostępnia cztery kanały, które eksplorują miejsca oraz pokazują ludzi i historię Harley-Davidson:
• H-D – Niezwykłe i sugestywne treści ze świata Harley-Davidson. Prezentacja doświadczeń z jazdy motocyklami w odległych destynacjach, wywiady ze znanymi konstruktorami, motocyklistami i celebrytami.
• Racing – Relacje z wyścigów, materiały filmowe i zakulisowe sceny z historii i teraźniejszości Harley-Davidson. Weź udział w Harley Hooligans, rywalizując w wyścigach flat track, wyścigach na pustyni i hill climb. Przeżyj dzień z zespołem wyścigowym Screamin ’Eagle / Vance & Hines na wyścigach typu drag czy z zespołem Harley-Davidson Factory Flat Track.
• The Garage – Zajrzyj do garażu i poznaj jednych z najlepszych na świecie budowniczych maszyn custom, tworzących spersonalizowane motocykle Harley-Davidson.
• The Factory – Szczegółowe informacje i opowieści o tym, jak Harley-Davidson projektuje, rozwija i konstruuje nowe motocykle, odzież oraz oryginalne części i akcesoria.
Debiut platformy streamingowej Harley-Davidson.TV, rozpoczął film dokumentalny Willie G. Davidson: Artysta, Projektant, Lider, Legenda. Dokument ten jest spojrzeniem na życie, dziedzictwo i niewiarygodne talenty byłego wiceprezesa i głównego projektanta Harley-Davidson Motor Company.
„Przez ponad sto lat firma Harley-Davidson znajdowała cel i radość w tworzeniu motocykli i towarzyszących im doświadczeń. Wizją H-D jest ciągłe świętowanie tej wolności i wrażeń, jakich daje jazda, a nasza społeczność rozwinęła się wokół tej wspólnej wizji ”- powiedział Jon Bekefy, dyrektor generalny H-D ds. Marketingu. „Harley-Davidson.TV to tylko jeden aspekt tego, w jaki sposób firma stara się utrzymać kontakt z motocyklistami podczas obecnego, trudnego wyzwania i inspiruje naszą globalną społeczność wokół wspólnych wartości i radości z jazdy.”