„Mrugnij okiem, a go przegapisz.” Uwielbiamy takie reklamy.
Przy okazji tego filmu, oddział BMW z Cape Town, w RPA, dopisał że nowy S1000RR jest szybszy, lżejszy, lepszy, bla bla bla. Nie o to chodzi. Nie ma sensu też dyskutować, czy reklamowane przyspieszenie w 3 sekundy do setki jest niedopowiedzeniem, czy przegięciem. I tak wszyscy wiemy, że S1000RR należy do ścisłej czołówki najlepszych superbików. Dlatego skupmy się na tej genialnej reklamie!
Przystanek autobusowy wyposażony został w specjalne głośniki, których zadaniem było imitowanie dźwięku przelatującego ścigacza. Kałuża też została spreparowana – strzela wodą zupełnie, jakby przejechał po niej jakiś motocykl… No i to hasło: „Mrugnij okiem, a go przegapisz”.
Majstersztyk.
https://www.youtube.com/watch?v=LduLoENTM84