GSX-R 1000 Turbo: przyspieszenie zabijające obrotomierz
Piotr Jędrzejak
11 sierpnia 2014

Czego można spodziewać się po Gixxerze 1000, w którym zamontowana została turbosprężarka? Na pewno nie będzie nudny. Może mieć też problem z utrzymaniem trakcji tylnego koła – lub alternatywnie, z utrzymaniem przedniego koła na asfalcie. Jak się jednak okazuje, to nie jedyne problemy związane z jazdą turbodoładowanym litrem. Otóż obrotomierz też również ma łatwego życia… Patrzcie uważnie:

Jesteście ciekawi, jak ten sprzęt przyspiesza ze 110 do 250 km/h? Wiemy, że tak:

Piotr Jędrzejak
Redaktor naczelny

Głównodowodzący portalem. Nie je, nie śpi, żyje newsami ze świata motocyklowego. Związany z laptopem. Zdarza mu się poprawiać "waCHacze" po kumplach z redakcji. Po mieście szaleje Street Triplem 675. Skontaktuj się Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły