Genialny pomysł.
Ciężarówki, potocznie nazywane TIRami, są wszędzie. Można na nie narzekać, można robić akcje „Tiry na tory”, ale one i tak będą jeździły i transportowały wszelkiego rodzaju dobra, bez których Twój lokalny sklep spożywczy/ samochodowy/ meblowy miałby problem aby istnieć. We Francji jest podobnie, a jedna z firm transportowych wpadła na genialny pomysł. Postanowiono, aby cały tył ciężarówki służył jako przestrzeń reklamowa – taki jeżdżący billboard.
Kto jest pierwszym klientem? Departament Essonne (czyli tamtejszy odpowiednik naszego województwa). W walce o podniesienie bezpieczeństwa na drogach, władze Essonne wykupiły „billboardy” na 30 ciężarówek i umieściły na nich wiadomość dla kierowców, aby ci uważali na kruchych motocyklistów. (Słowem fragile określa się np. przewożone towary, które łatwo mogą ulec zniszczeniu).
Reklama bezpieczeństwa jeździła będzie na 30 ciężarówkach przez 180 dni. Ocenia się, że w tym czasie billboardy przejadą około 2 300 000 kilometrów, a zobaczy je ok. 30 000 000 osób.