CB500X, CB500F i CBR500R
Trzy nowe, bliźniacze, motocykle napędzane rzędowym, 2-cylindrowym silnikiem. Każdy z nich oferuje ogromną radość z jazdy, niskie koszty użytkowania oraz uniwersalne zastosowanie: od codziennej jazdy, przez sport, aż po turystykę. Nowe 500-tki korzystają z takiego samego silnika i ramy, ale mają swój własny charakter, inną pozycję za kierownicą i stylistykę. Dzięki atrakcyjnej cenie i zdumiewającym osiągom są gotowe porwać rzesze motocyklistów.
Stylizacja CBR500R mocno przypomina czterocylindrową, sportową CBR1000RR, a podobieństwa nie są tylko powierzchowne. Szybki i emocjonujący, oszczędny i przystępny, model CBR500R oferuje idealny start w świat motocykli sportowych. Wyróżniający się wysoką jakością wykonania, może być powodem do dumy z posiadania wyjątkowej maszyny.
CB500F – dwucylindrowy naked – zwrotny i lekki, o agresywnej stylistyce nawiązującej do CB1000R. Dzięki jakości wykonania i niskim kosztom użytkowania, będzie idealnym i praktycznym partnerem na lata, zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych motocyklistów. CB500F to atrakcyjna, okazała, ale i poręczna maszyna o żwawych osiągach.
Wizualnie wyższy CB500X, z większym skokiem zawieszenia i nieco większym rozstawem osi niż bliźniacze modele CB500F i CBR500R, swoją stylistyką nawiązuje do flagowego Crosstourera. Motocykl jest bardzo łatwy w manewrowaniu, a zrelaksowana pozycja za kierownicą, oferuje mnóstwo miejsca i komfortu. Nowy CB500X gwarantuje wiele frajdy, a jednocześnie wszechstronność i praktyczność.
Gold Wing F6B
Nowy, niski i długi, a jednocześnie luksusowy cruiser, Gold Wing F6B łączy w sobie potężny moment obrotowy sześciocylindrowego silnika typu bokser o pojemności 1800 cm3, ze zwinnym podwoziem w stylu Bagger. To unikalny motocykl pełen wielkich emocji i ogromnych możliwości.
NSS300 Forza
Zaawansowany maxiskuter o sportowym charakterze, mocnym silniku, kompaktowym podwoziu oraz schowkiem mogącym pomieścić dwa kaski. NSS300 Forza został zaprojektowany tak, aby idealnie pasować do codziennego życia, nie tylko do przemieszczania się z miejsca na miejsce, ale także podróżowania i jazdy o charakterze sportowym.
CBR600RR
Wielokrotnie utytułowany Super Sport Hondy otrzymał owiewki i rozwiązania aerodynamiczne z MotoGP, 41 mm widelec Showa Big Piston, nowy tylny amortyzator, 12-ramienne koła oraz przemapowany wtrysk i zmienione ustawienia dolotu powietrza. Stylizacja nowej CBR600RR ma w sobie funkcjonalne piękno i jest wzorowana na maszynie wyścigowej, która ją zainspirowała – Honda RC213V.
Wymienione motocykle uzupełniają szeroką i różnorodną listę wcześniej zaprezentowanych nowości Hondy na rok 2013, czyli: klasycznego nakeda CB1100, offroadowego CRF450R, dual-purpose CRF250L oraz sportowego skutera NSC50R.