Droga parkingówa: Honda RC213V-S ląduje na asfalcie

- Piotr Jędrzejak

Motocykl za 800 000 złotych został po prostu skasowany.

Pewnie wydaje się Wam, że osoby posiadające Hondę RC213V-S, motocykl MotoGP z homologacją drogową, muszą być grupą najszczęśliwszych ludzi na tym świecie. Pewnie macie rację. Niestety ten jeden facet trafił na największego pecha na świecie…

Swoją cudowną, karbonową Hondą pojechał do pubu Creg-ny-Baa na Wyspie Man, aby oglądać wyścigi na Mountain Course. Swój okrutnie drogi motocykl zostawił tam, gdzie wszyscy inni zaparkowali swoje motocykle. Niestety droga była pochyła, a stojące obok BMW F800ST zostało zaparkowane w złą stronę – aby przewrócić beemkę i wywołać efekt domino, wystarczył tylko jeden drobny ruch…

Tytuł filmu mówi, że uszkodzenia RC213V-S zostały zakwalifikowane jako szkoda całkowita. Jeden z komentujących dodaje, że widział zdjęcia uszkodzeń na zamkniętej grupie Honda Fireblade Owners Club na Facebooku. Karbonowe owiewki są połamane, zniszczyła się lewa strona kierownicy, ale co najgorsze – BMW uderzyło w Hondę tak niefortunnie, że rama została wgięta i porysowana.

Motocykl oczywiście jest do uratowania, jednak ze względu na koszt, ubezpieczyciel klasyfikuje to jako szkodę całkowitą. Niestety jesteśmy w stanie w to uwierzyć.

Słyszycie to? To płacz inżynierów z japońskiej fabryki Hondy…

Ciekawi jesteśmy, czy to nagrywający przewrócił motocykl, czy motocyklista stojący za tylnym kołem BMW?

[AKTUALIZCJA]

Bazując na tym, co opowiadają świadkowie, osoba nagrywająca powyższy filmik przypadkowo (delikatnie) popchnęła źle zaparkowane BMW. Facet na początku nawet nie wiedział, że to jego wina. Dodajemy też zdjęcia – rama ma wgniecenia zarówno po lewej, jak i po prawej stronie (kliknij, aby otworzyć pełny rozmiar):

RC213VS zniszczenia po parkingówce (1)

RC213VS zniszczenia po parkingówce (2)

RC213VS zniszczenia po parkingówce (3)

Po wszystkim właściciel odjechał na kołach do domu (co za dźwięk!):

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl