Niecały miesiąc po pokazaniu konceptu w Mediolanie rusza produkcja Nordena.
To oznacza, że „mediolański” koncept był już po prostu gotowym, przetestowanym motocyklem z planami wdrożenia do produkcji na 2020. Czym będzie się różnić Norden od pozostałych maszyn w średniej klasie Adventure? Na filmie widać sporo ciekawych designerskich rozwiązań – motocykl będzie po prostu nietypowy, i pozwoli wyróżnić się właścicielowi „z tłumu” Yamah Tenere 700 czy innych GSów. Przypomnijmy, że silnik posiada dwa cylindry w rzędzie i ma pojemność 888cc, zawieszenie pochodzi od WP, z przodu mamy 21 calowe koło, a z tyłu 17. I w zasadzie na razie wiemy tylko tyle, ponieważ tyle widać na zdjęciach. Jeżeli jednostka napędowa będzie mieć takie osiągi jak w przypadku KTM’a to mówimy o około 115KM jakie będą do dyspozycji. W teren wystarczy 🙂