Znane z wyścigów i ze stuntu mocowanie hamulca tylnego przy kierownicy znajduje zastosowanie w motocyklu elektrycznym Kawasaki.
Z opublikowanego kilka dni temu filmu wynika, że użycie hamulca ręcznego pod lewą kierownicą w motocyklu elektrycznym Kawasaki jest częścią „thumb brake-activated energy recovery system”. Odzyskiwanie energii podczas hamowania jest już od dawna znane, ale zastanawiające jest dlaczego Kawasaki uznało, że potrzebuje do tego dodatkowej dźwigni hamulca operowanej kciukiem. Oprócz tego rozwiązania na filie widać próbę startu motocykla elektrycznego i chociaż nie widać czasu przyspieszenia to wygląda ono imponująco. Na razie Kawasaki używa na swoim motocyklu zaawansowanego wyświetlacza 2D, który współpracuje z telemetrią potrzebną na tym etapie pracy nad rozwojem nowej maszyny – to nie jest monitor, który kiedykolwiek trafi do produkcji. Niedawno pokazywaliśmy zdjęcia motocykla Kawasaki – teraz „zieloni” postanowili udowodnić, że on naprawdę jeździ, a prace są zaawansowane. Zobaczcie ich materiał.