Honda postanowiła rzucić trochę magii lat 80-tych na CB1000R i pokazała model koncepcyjny CB-F. Od waszych reakcji będzie zależało, czy wejdzie do produkcji.
Będąc opartym na modelu CB1000R, motocykl koncepcyjny jest wyposażony w ten sam silnik o pojemności 998cc i mocy 114KM, przy czym moc nie jest tutaj wykładnią dla oferowanej dynamiki. W przypadku tego silnika moment obrotowy sprawia, że maszyna chce odrywać przednie koło od ziemi po każdym przekręceniu rolgazu. Honda również odrzuciła osłony chłodnic, które mają przypominać maszyny chłodzone powietrzem. Mamy taką samą stalową ramę główną jak w 1000R, a sety zostały pomalowane na czarno. Wahacz, koła i zawieszenie zostały również przeniesione bezpośrednio z 1000R.
CB-F ma nowy zbiornik paliwa, który bardzo przypomina styl oryginalnej CB900F. Rama pomocnicza i panele boczne zostały również specjalnie zaprojektowane dla tego motocykla, odzwierciedlając klimat lat 80-tych. Podoba nam się przedni reflektor o tradycyjnym kształcie, ale z najnowszą technologią LED. Jeżeli CB-F wejdzie do produkcji prawdopodobnie otrzyma nazwę CB1000F i naszym zdaniem będzie jednym z najbardziej pożądanych nakedów na rynku.