BMW modyfikuje logo: znajdź różnicę. Podoba się?

- MotoRmania

BMW po raz pierwszy od 23 lat odświeżyło swoje logo. Zdaniem przedstawicieli niemieckiego koncernu motoryzacyjnego nowe logo ma „lepiej pasować do cyfrowej ery”.

Największa zmiana w nowym logo dotyczy czarnego jednolitego pierścienia, który teraz jest transparentny. Forma znaku jest teraz prostsza i bardziej spłaszczona w porównaniu do bardziej trójwymiarowego starego logo.

Nowe logo służyć ma jednak wyłącznie do celów komunikacji marki – zatem nie zobaczymy go na motocyklach i samochodach.

BMW zarejestrowało pierwsze logo w 1917 r. Od tamtej pory projekt logo był zmieniany łącznie pięć razy: w 1933 r., w 1953 r., 1967 r., 1997 r. i 2020 r. Jak wam się podoba ta najnowsza wersja ?

-sUk9kpTURBXy9kZTZmZDA2MTdjOWMyZDU4MzExYzE5NGQ3ZWY1NTMwMC5wbmeSlQLNAyAAw8OVAgDNAyDDw4GhMQE

Może ci się zainteresować