Yamaha kontra Obcy – reklama z Indonezji

- Piotr Jędrzejak

Indonezja, jako trzeci największy rynek motocyklowy na świecie, stanowi dla producentów jeden z głównych trzonów sprzedaży. Tam akurat liderują Honda i Yamaha. Wielkie Skrzydło ma 53-procentowy udział w rynku, a Niebiescy 39% – to i tak stanowi połowę całej sprzedaży Yamahy na świecie…

Nie mniej jednak, kto nie idzie do przodu, ten się cofa. W sukcesach sprzedażowych niezbędny jest marketing – wie to też indonezyjski oddział Yamahy. Dlatego też stworzył reklamę, która celuje w młodych klientów. Powinno się udać, prawda? Szkoda tylko, że nic nie rozumiemy…

http://youtu.be/siW9s_cqFG0

Modele występujące w reklamie to Yamaha Jupiter MX, V-ixion, Xeon.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl