T-Mobile reklamuje się z pomocą motocykli

- Piotr Jędrzejak

Ostatnio coraz częściej można natknąć się na reklamy telewizyjne, których tematem przewodnim są motocykle – co oczywiście powinno nas cieszyć. Tym razem odpowiedzialny za reklamę jest T-Mobile, sam spot jest bardzo pozytywny, no i znalazł się akcent kobiecy. Niestety, a może – jak zwykle coś jest nie tak, na potrzeby produkcji, Ducati dostało serce w postaci rzędowej czwórki. Telewizja kłamie.

http://youtu.be/pczODHEO23I

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl