Kilka dni temu informowaliśmy Was o nowej propozycji dla amatorów – oto szczegóły. Przekazujemy „list” od Wójcik Racing Team :_
” Co powiecie na Yamaha R1 Cup 2021 w Polsce, którego zwycięzca odjedzie Fiatem 500?!
Ciągle nam mało ścigania, dlatego poza naszymi startami w MŚ FIM EWC i MŚ World Supersport postanowiliśmy w tym roku zrobić coś także dla Was!
W sezonie 2021 reaktywujemy Yamaha R1 Cup, który przed laty cieszył się w Polsce ogromną popularnością zarówno wśród zawodników, jak i kibiców.
Na uczestników czekają trzy weekendy wyścigowe na torze Poznań, połączone z rundami mistrzostw i Pucharu Polski.
Uprzedzając Wasze pytania; tak, myśleliśmy także o zagranicznych torach, ale w tym roku, z uwagi na niepewną sytuację epidemiologiczną, taka formuła będzie najbezpieczniejsza. Podczas każdej rundy odbędą się 2 wyścigi. Zmagania przeznaczone są wyłącznie dla zawodników z licencją B (bez udziału zawodników posiadających obecnie lub w przeszłości licencję A), a więc nie ma mowy o sprzątaniu nagród (o nich za chwilę) sprzed nosa przez „zawodowców”.
Kalendarz wygląda następująco:
29-30 maja
24-25 lipca
25-26 września
Teraz najważniejsza informacja: nie musisz kupować od nas nowego motocykla, aby wystartować w Pucharze.
Nie musisz, ale możesz! Warunkiem udziału w Pucharze jest wykupienie pakietu dodatków do motocykla, które nasi partnerzy przygotowali w niesamowitych, wyścigowych cenach (więcej o nich za chwilę) oraz opłacenie symbolicznego wpisowego na wszystkie wyścigi (6x 360 zł). Wpisowe będziemy oczywiście zwracać jeśli z powodu sytuacji epidemiologicznej któraś z rund nie doszłaby do skutku.
A co z motocyklem? W Pucharze wystartować może każdy na własnym motocyklu Yamaha R1, rocznik od 2015 w górę. W takiej sytuacji wpłacasz jedynie wpisowe i wykupujesz obowiązkowy pakiet dodatków. Możesz także kupić Yamahę R1 model 2020 w absolutnie bezkonkurencyjnej cenie 58 550 zł netto (czyli prawie 14 tys. zł taniej niż w salonie!), plus obowiązkowy pakiet dodatków, plus wpisowe (6x 360 zł). Oczywiście wszyscy uczestnicy dostaną od nas pucharowe koszulki i czapki, plus 10% rabatu na treningi Speed Day w Poznaniu przez cały sezon. Mogą także startować na motocyklach Cupowych w rundach Pucharu Polski. Mają wtedy 50% rabatu na wpisowe!
A teraz najlepsze, czyli nagrody! Jesteście gotowi? Ich łączna wartość przekracza TYS. ZŁ ! Razem z naszymi partnerami przygotowaliśmy dla Was m.in.:
I miejsce: samochód Fiat 500
II miejsce: motocykl Yamaha R3
III miejsce: skuter Yamaha X-Max 125
Pozostałe nagrody to m.in.: samochód Audi RS6 na 2 tygodnie (dzięki Royal Rent Service!) Voucher 5 tys. zł do wykorzystania w salonach Liberty Motors. 57 opon Dunlop (przyznamy po 19 podczas każdego weekendu)a także vouchery na dwudniowe treningi: Motorraid na Slovakiaring Motorraid na Pannoniaring Speed Day w Poznaniu … i to jeszcze nie wszystko!
Warunkiem przyznania nagród jest jednak przeprowadzenie przynajmniej pięciu z sześciu wyścigów.
Teraz o obowiązkowym pakiecie dodatków, z których korzystania zobowiązani będą uczestnicy. Ze wszystkich tych rozwiązań korzystamy sami podczas wyścigów mistrzostw świata, więc wszystkie są przez nas dokładnie sprawdzone. Dzięki naszym partnerom dodatki są dostępne w wyjątkowych cenach (wszystkie ceny netto). Wśród nich m.in.:
Owiewki Xline w pucharowych barwach – 4150 zł,
Kombinezon w pucharowych barwach – 2440 zł
Koce grzewcze Loriz – 1050 zł
Dekat z tłumikiem i tłumik końcowy Dominator – 738 zł
Sety Womet-Tech – 775 zł
Kierownice Womet-Tech – 227 zł
Osłony silnika Womet-Tech wersja Le Mans – 319 zł
Osłona dźwigni hamulca Womet-Tech – 102 zł
Wlew paliwa Womet Tech – 122 zł
Opony Dunlop w wyścigowych cenach Nie musimy chyba dodawać, że malowanie motocykli będzie repliką barw Wójcik Racing Teamu z mistrzostw świata FIM EWC, prawda? Podsumowując: aby wziąć udział w Pucharze i walczyć o nagrody, musisz spełnić trzy warunki: posiadać Yamahę R1 (własną od rocznika 2015 lub kupioną od nas) z kompletem pucharowych dodatków, opłacić wpisowe i wystartować przynajmniej w pięciu z sześciu wyścigów. Na miejscu uczestnicy mogą także liczyć na fachową pomoc i rady zawodników Wójcik Racing Teamu startujących w MŚ FIM EWC i MŚ World Supersport oraz technika Dunlop.
To atrakcje dla zawodników, a co z kibicami? Wszystkie wyścigi pokażemy na żywo w internecie, z relacją z całego toru na poziomie niespotykanym do tej pory w polskim motorsporcie i z profesjonalnym komentarzem. Patronem medialnym cyklu będzie Canal+, który przygotuje i wyemituje trzy specjalne programy poświęcone kulisom każdej z rund. Na koniec małe wyjaśnienie: Zorganizujemy puchar, jeśli w ciągu następnych czterech tygodni (czyli do 8 marca) zgłosi się do nas minimum 25 zawodników, którzy podpiszą z nami umowę i opłacą swój udział w cyklu. To jak będzie? Pościgamy się?! Chętnych zapraszamy do kontaktu: Sławek Kubzdyl Tel: 602 190 000 Mail: [email protected]