6. dniowy obóz szkoleniowy Los Cojones Boot Camp kosztuje 1490 euro, które można opłacić w ratach – w ramach promocji otrzymasz na własność nowy kombinezon X-four, o ile zdążysz zarezerwować swój turnus do 30 listopada. Boot Camp to nowy, zmodyfikowany program treningowy zbudowany na bazie 8. lat doświadczeń jakie zdobyliśmy prowadząc nasze treningi szkoleniowe w Hiszpanii. Nowe motocykle, data logery, warsztaty z ustawiania zawieszeń i wiele więcej – wszystkie szczegóły znajdziecie poniżej.

Zgodnie w informacją wyżej, dla rezerwacji dokonanych przed 30. listopada 2025 r. uczestnicy otrzymują bezpłatnie nowy jednoczęściowy kombinezon wyścigowy firmy X-Four w wersji jakiej używają zawodnicy hiszpańskiego pucharu Mir Cup (tutaj znajdziesz więcej informacji na temat kombinezonów: https://motormania.com.pl/wszystkie-artykuly/kombinezon-x-four/ )
W cenie pakietu otrzymujesz: 7 noclegów w prywatnym pokoju w naszej hacjendzie położonej 25 km od centrum Almerii (Hiszpania, Costa del Sol), transfer z lotniska w Maladze, 6 dni treningu motocyklowego (2 dni flat track + 4 dni jazdy po asfalcie, transport na treningi w cenie), motocykle treningowe w cenie (bez kaucji i dodatkowych kosztów), opony, paliwo i wszelkie szkody uwzględnione są w cenie.

Możesz zabrać ze sobą niejeżdżącą osobę towarzyszącą BEZPŁATNIE (pod warunkiem, że będzie spała z Tobą w jednym łóżku i wynajmiecie sobie samochód na dojazdy).
Swój nowy kombinezon otrzymasz na miejscu po przyjeździe. W przypadku gdybyś chciał zapłacić całość jednorazowo przy rezerwacji to na życzenie wyślemy Ci go do Polski wcześniej . Potrzebujemy tylko Twojego wzrostu i wagi. Gdybyśmy nie trafili z rozmiarem to wymieniamy do skutku. Możesz skontaktować się z nami mailowo, pisząc na adres [email protected] lub pisząc na WhatsApp: +34 691 926 810.

To nie wszystko. Ponieważ jeden z najtrudniejszych dni treningowych na Los Cojones Boot Camp poświęcony jest nauce kontrolowania uślizgu, po dokonaniu rezerwacji otrzymasz link do naszego materiału teoretycznego, który przygotuje Cię do treningu od strony zrozumienia zasad zarządzania uślizgiem. Dzięki temu będziemy mogli poświęcić więcej czasu na jazdę niż na rozmowy, gdy już będziecie na miejscu.

Los Cojones Boot Camp: DLA KOGO?
Dla każdego, kto poważnie myśli o poprawie swoich umiejętności. Dla każdego, kto jest gotowy na małe kroki wykraczające poza strefę komfortu i robienie realnych postępów. Jeśli jesteś zaawansowanym riderem możesz popracować nad poprawą swoich umiejętności sportowych. Monitorować dane telemetryczne, aby pracować nad punktami hamowania i skrętu, liniami i kątami pochylenia. Jeśli potrzebujesz treningu, aby po prostu czuć się bezpieczniej i pewniej na drodze, zdobędziesz przełomową wiedzę na temat zmiany pozycji ciała, wchodzenia w zakręty na hamowaniu, budowania pochylenia i ustawień zawieszenia. Obejrzyj ten krótki film krótko przedstawiający pracę na Los Cojones, a później sprawdź szczegóły poniżej.
Po 8. latach prowadzenia 42. obozów treningowych rocznie, zdobyliśmy cenne doświadczenie w znajdowaniu najskuteczniejszych sposobów doskonalenia umiejętności jazdy. Bazujemy na implementacji wiedzy „wykradanej” z treningów regularnych zawodników MotoGP – będąc tutaj, w Hiszpanii, mamy okazję sporadycznie trenować z gwiazdami największego formatu, a później przekazywać wam zdobytą wiedzę.
W tym krótkim materiale wyjaśniamy naszą filozofię treningową ( materiał nagraliśmy w języku angielskim ze względu na międzynarodowy charakter naszych obozów – YT, oferuje możliwość automatycznego tłumaczenia).
Z arsenału zawodników MotoGP, dla uczestników Los Cojones Boot Camp, wybraliśmy dwa składniki treningowe. Chcemy, abyście zaliczyli etap flat trackowy ( 2 dni) oraz etap asfaltowy na motocyklach typu Pit Bike ( IMR 155 Race Pro). Z biegiem lat odkryliśmy, że to najlepsza mieszanka, aby szybko poprawiać umiejętności jazdy. Flat track pomoże Wam błyskawicznie zrozumieć poślizgi i radykalnie poprawi pracę ciałem, a także zrozumiecie znaczenie siedzenia z przodu. Skupimy się na technice „podnoszenia” motocykla podczas przyspieszania. Aby lepiej zrozumieć flat track możecie spojrzeć na filmik, jak próbujemy dotrzymać kroku Pedro Acoście, który traktuje nas dosyć bezlitośnie.. Tak czy inaczej, staramy się jak najczęściej trenować z najlepszymi, aby przekazać Wam zaawansowaną wiedzę.
Od zawodników MotoGP nauczyliśmy się, że jazda na MiniGP lub pit bike’ach pozwala przekraczać granice przy maksymalnie zminimalizowanym ryzyku kontuzji. To świetny sposób nie tylko na naukę podstaw, ale także niezwykle efektywna droga do opanowania bardziej zaawansowanych technik, takich jak użycie uślizgu na wejściu w zakręt. Dlatego na Los Cojones Boot Camp zostanie Wam przydzielony pit bike IMR 155 Pro Race na oponach wyścigowych PMT z rejestratorem danych Race Box.
Dzięki dywersyfikacji zajęć treningowych, codziennemu filmowaniu, analizie danych telemetrycznych i indywidualnym podejściu, Los Cojones Boot Camp oferuje unikalną możliwość efektywnego podniesienia poziomu zrozumienia jazdy na motocyklu.
CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ?
Przyjmujemy grupy 8-10 uczestników, aby zapewnić każdemu dużo indywidualnej uwagi. Istotą obozu szkoleniowego Los Cojones jest nauka samodzielnej pracy z danymi dotyczącymi jazdy. Dzięki rejestratorowi danych Racebox każda sesja dostarczy Ci sumę wniosków, stanowiących precyzyjne wskazówki dotyczące tego, co należy zmienić w sposobie jazdy. Stały monitoring czasów okrążeń, kątów pochylenia, linii jazdy i wielu innych elementów będzie podstawą codziennych wskazówek dotyczących jazdy na asfalcie. Indywidualnych dla każdego zawodnika.
Podczas czterech dni pracy na asfaltowym torze wyścigowym, po każdej sesji będziesz miał dostęp do wielu podstawowych danych analitycznych ( siły hamowania, dynamiki przyspieszenia, kątów złożenia, punktów skrętu, linii przejazdu). Nałożysz swoje okrążenia na okrążenie optymalne i porównasz je. Przeanalizujesz wykresy, takie jak ten poniżej, wybierzesz element do poprawy przy kolejnym wyjeździe – poprawisz wyniki w kolejnej sesji.

Twój motocykl treningowy będzie przydzielony Ci na zasadzie wyłączności i będzie wyposażony w rejestrator danych Racebox. Zaleca się zabranie komputera, ponieważ większy ekran ułatwia analizę. Alternatywnie, będziesz mógł analizować dane na swoim smartfonie.
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM OBOZU SZKOLENIOWEGO LOS COJONES
Sobota – odbiór z lotniska w Maladze i transfer do hacjendy. Znajduje się ona 2 godziny jazdy od lotniska. Uwaga, nasza hacjenda nie jest hotelem 🙂 – pobyt ma charakter dzielenia wspólnego domu. Mamy 8 sypialni, 8 łazienek, dwie kuchnie, basen i grille gazowe. Dostaniesz swój pokój i łazienkę, a resztę przestrzeni dzielimy wspólnie. Dom ma tradycyjny hiszpański styl, a sam pobyt integracyjny charakter.
2) Niedziela – pierwszy trening flat trackowy. Flat track jest ważnym treningiem przygotowującym do szybkiej jazdy po asfalcie. Pomaga łatwiej zrozumieć granice przyczepności, ponieważ pojawiają się one bardzo wcześnie. Dowiesz się, jak ważne jest siedzenie z przodu i jak bezpiecznie pochylać motocykl w warunkach słabej przyczepności. Zrozumiesz, dlaczego musimy różnicować pozycję ciała w zależności od tego, czy wchodzimy, czy wychodzimy z zakrętu. Trening flat trackowy prowadzimy na motocyklach IMR 250FT. Koła 17 cali, 18 KM. W chłodniejszych miesiącach rozpoczniemy około 10:00, w cieplejszych około 8:00. Czas trwania treningu zawsze zależy od kondycji zawodników – jest on wymagający fizycznie, więc przewidujemy od 3. do 4. godzin całkowitego czasu poświęconego na te zajęcia. Ten trening prowadzimy w dwóch grupach po 4 osoby każda. Zmiany pomiędzy grupami odbywają się co 4 minuty dla ćwiczeń wymagających fizycznie i co 10 minut dla sesji na owalu.

3) Poniedziałek – drugi trening flat trackowy. Drugiego dnia podkręcamy tempo. Zrealizujemy różne formy zabaw wyścigowych, które zmotywują nas do jeszcze intensywniejszej pracy. To zazwyczaj jeden z ulubionych dni naszych gości, z których niektórzy nigdy wcześniej się nie ścigali. Ponownie będziemy pracować przez 3. do 4. godzin.
4) Wtorek – Slide Zone Day. To pierwszy trening na asfalcie. Tutaj każdy otrzymuje swój indywidualny motocykl na wyłączność, który będzie jego prywatną maszyną przez kolejne 4 dni. Naszym celem pierwszego dnia jest przeniesienie doświadczenia kontroli uślizgów z flat tracku na asfalt. Ze szczególnym naciskiem na rolę tylnego hamulca, pracę ciałem i planowaniem uślizgu. Startujemy o 9:00 i pozostajemy na torze do około 15:00.
5) Środa – jazda w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara na torze Copo. To dzień, w którym skupimy się na płynności prowadzenia maszyny i wypracowaniu prawidłowej linii przejazdu. Wykorzystamy analizę danych Racebox i omówimy nagrania onboard, aby zapewnić wysoką efektywność pracy. Czasy okrążeń będą odzwierciedlać postępy w znajdowaniu odpowiednich punktów hamowania i skręcania.
6) Czwartek – jazda w drugą stronę na torze Copo. Zmiana kierunku toru pozwoli na dywersyfikację treningu i ponowne wdrożenie analiz przy innej konfiguracji jazdy. Dodatkowe ćwiczenia pozwolą skoncentrować się na poprawnym patrzeniu i poprawie pozycji ciała. Jak zawsze, będziecie korzystać z rejestratora danych Racebox, a Wasza praca będzie filmowana, aby lepiej zrozumieć, co robicie dobrze, a co należy zmienić.
7) Piątek – warsztaty z ustawienia zawieszenia. Duża część piątkowego treningu będzie poświęcona zrozumieniu, jak pracować z ustawieniami zawieszenia. Uczestnicy będą mieli za zadanie wykonać krótką serię okrążeń na różnych ustawieniach, aby poczuć różnicę w zachowaniu motocykla. Każda kolejna sesja z kolejnymi modyfikacjami będzie budować naszą wiedzę na temat specyfiki wprowadzania korekt. Następnie każdy będzie mógł poszukać własnych ustawień i zweryfikować je na tle uzyskanych czasów okrążenia. Później odbędą się kwalifikacje i wyścig dla wszystkich uczestników, którzy będą mieli ochotę na odrobinę rywalizacji.

8) Sobota – dzień wyjazdu na lotnisko. Ruszamy na lotnisko w Maladze tak, aby zdążyć na lot uczestników, którzy wylatują najwcześniej.
DOSTĘPNE TERMINY 2026
24-31 stycznia : ostatnie wolne miejsce
14-21 lutego : brak wolnych miejsc
7-14 marca : 5 dostępnych miejsc
21-28 marca : 5 dostępnych miejsc
11-18 kwietnia : brak wolnych miejsc
25 kwietnia – 2 maja : 6 dostępnych miejsc
9-16 maja ; 7 dostępnych miejsc
30 maja – 6 czerwca : 8 dostępnych miejsc
20-27 czerwca. : 7 dostępnych miejsc
12- 19 wrzesień : 4 dostępne miejsca
26 wrzesień – 3 październik : 8 dostępnych miejsc
10-17 październik : 7 dostępnych miejsc
31 październik – 7 listopad : 8 dostępnych miejsc
21-28 listopad : 8 dostępnych miejsc
PŁATNOŚCI I KOSZTY DODATKOWE
W dniu publikacji niniejszej oferty zostało tylko 1. miejsce na rok 2025, ale w 2026 czeka ich znacznie więcej. Rezerwując teraz, nie tylko kupisz najtańsze loty i rozłożysz płatność na raty, ale także otrzymasz bezpłatny kombinezon X-Four. Przy dokonaniu rezerwacji wymagana jest wpłata w wysokości 500 euro. Drugiej płatności w wysokości 500 euro możesz dokonać na 2 miesiące przed rozpoczęciem obozu. Pozostałe 490 euro można uiścić gotówką po przyjeździe lub przelewem tuż przed przyjazdem.
Prosimy o rozważne i odpowiedzialne podejmowanie decyzji – oferta jest bezzwrotna. Możemy rozważyć zmianę terminu, jeśli przed przyjazdem wystąpią poważne problemy zdrowotne lub inne zdarzenia losowe uniemożliwiające uczestnictwo.
Rezerwacja: [email protected] lub telefonicznie/WhatsUp +34 691 926 810.
Cena zawiera transfer z lotniska, 7-dniowy nocleg w prywatnym pokoju w hacjendzie, transport, 6 dni treningowych, wynajem motocykli treningowych, paliwo, pokrycie szkód w motocyklach.
Cena nie obejmuje przelotów do Malagi ani wyżywienia – posiłki można przygotowywać samodzielnie w hacjendzie lub jeść w restauracjach.
Dodatkowo uczestnicy muszą wnieść opłatę za korzystanie z toru asfaltowego Copo, która wynosi łącznie 75 euro za cały czas treningów ( 75 euro za 4 dni jazdy łącznie). Opłatę tę uiszcza się na torze, kartą lub gotówką.
ZASADY WYPADKÓW
Pompki :). To umowna, honorowa kara za przewrócenie motocykla. Po sesji w której nastąpił upadek ( lub więcej) należy wykonać 10 pompek za każdą przewrotkę. Panie mogą robić przysiady. Wypadki na flat tracku nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi konsekwencjami.
Na asfalcie pierwsze 7 kraks to żartobliwa kara umowna w postaci 10 pompek za każdą. Jeśli kraksy będą się dalej powtarzać, za każdą kolejną, począwszy od ósmej, trzeba będzie uiścić opłatę mobilizującą do większej koncentracji w wysokości 5 euro na „piwo dla trenera”. Oczywiście, oprócz dodatkowych pompek :).
3) Każdy zawodnik otrzymuje własny motocykl do jazdy po torze asfaltowym. Otrzymuje go w idealnym stanie (idealna geometria, nowe podnóżki, proste sety, kierownice, opony w idealnym stanie) . Zawodnik ma dostęp do bezpłatnych części zamiennych, takich jak kierownice, dźwignie, sety, podnóżki itp., a także bezpłatny dostęp do narzędzi. W przypadku uszkodzenia, uczestnik wymienia proste do zastąpienia uszkodzone części na nowe samodzielnie. W mało prawdopodobnym przypadku kraksy, która spowoduje uszkodzenia niemożliwe do naprawienia, zawodnik otrzyma drugi motocykl bez dodatkowych opłat.
ZASADY ODBIORU Z LOTNISKA
Wybierz samolot, który ląduje w Maladze przed godziną 22:00, pamiętaj, że już w niedzielę rano zaczynamy trening. Jeżeli nie masz takiej możliwości, skontaktuj się z nami w sprawie możliwości odbioru po godzinie 22:00 zanim kupisz bilet.
Po wylądowaniu bądź trzeźwy. Lubimy się bawić, ale Twoje zachowanie nie może być uciążliwe dla innych podróżnych, nie mówiąc już o tym, że powinieneś mieć duże zdolności koncentracji na niedzielnym treningu.
Musimy poczekać na lądowanie wszystkich pasażerów przed udaniem się do hacjendy. Jeśli lądujesz o 9:00, a ostatnia osoba o 19:00, możesz zaplanować zwiedzanie Malagi lub spędzenie czasu na plaży. Podamy Ci informacje o przylotach innych uczestników.
Jeśli uznasz to za uciążliwe, możesz rozważyć wypożyczenie samochodu, i dojechanie do hacjendy wcześniej. Poza sezonem turystycznym tygodniowy koszt wypożyczenia samochodu na lotnisku w Maladze wynosi około 100 euro. Z przyjemnością doradzimy, gdzie wypożyczyć samochód – mamy kilka zniżek, z których możesz skorzystać.
Zapraszamy 🙂









