LOS COJONES 2021- odpalamy zapisy na turnusy treningowe. Nie daj się zimie! Moto Angeles czeka!

- MotoRmania

Tak, to już ten czas w roku kiedy zaczynamy zapełniać kalendarz zimowy – styczeń już kompletnie zajęty, ale od 6 lutego jest jeszcze duża swoboda wyboru dowolnego turnusu treningowego. Na rok 2021 będą zmiany – rozbudowujemy flotę treningową o motocykle Supermoto MIR SK1 – pojemność 250cc. Zobacz jak na takim motocyklu trenuje u nas Piotrek Biesiekirski, który w ten weekend startuje w Mistrzostwach Świata Moto2.

Dzięki rozbudowanej flocie będziemy mogli zaoferować jeszcze większą ilość urozmaiconych ćwiczeń i jeszcze bardziej dostosować się do indywidualnych potrzeb. (Zobacz progam pobytu poniżej).

W tym roku nowością są dwie propozycje cenowe. Cena tygodniowego pobytu w haciendzie wraz z transferem z lotsnika w Maladze, treningami (opłacony tor, paliwo, opony, motocykle, szkody), oraz możliwością jazdy motocyklami drogowymi w czasie wolnym wynosi 3390zł. Można w tej cenie zabrać bezpłatnie osobę towarzyszącą ( to taka osoba, która śpi z Tobą w tym samym łóżku i nie jeździ samodzielnie na naszych motocyklach).

Druga wersja cenowa to 3790zł i uwzględnia dodatkowo wynajęcie auta na cały okres (odbiór i zwrot na lotnisku, w cenie podstawowe ubezpieczenie). Ta opcja może być atrakcyjna dla osób przyjeżdżających z drugą połówką – będzie niezależna podczas kiedy Wy będziecie spędzać dzień na treningu. Dodatkowo daje elastyczność w wyborze lotów – transfer organizujemy z lotniska w Maladze, ale w podobnej odległości na wschód od haciendy leży lotnisko w Alicante. Jeżeli wybierasz opcję w autem możesz polecieć na dowolne lotnisko – auto będzie czekać. Jeżeli przyjeżdżasz z trenującym kolegą/koleżanką, lecicie razem i możecie mieć jedno auto wtedy cena jest niższa – wynosi 3590zł od osoby.

GDZIE BĘDZIECIE MIESZKAĆ ? 

Nasza hacienda jest położona w rejonie Almerii – nieco ponad 2h jazdy od lotniska w Maladze skąd was odbieramy i zawozimy. Usytuowana jest przy jednej z najbardziej popularnych dróg motocyklowych w okolicy, 35 minut jazdy od Toru Almeria, 25km od najbliższych plaż Costa del Sol – w okolicy możecie pojeździć na wielbłądach, wpaść do morskiego Akwanarium, odwiedzić miasteczka westernowe, zwiedzić zabytki w Almerii czy nawet Granadzie. Oferujemy gościom 5 pokoi, 5 łazienek, dwie kuchnie, grill gazowy, siłownię,  basen, i owoce z ogrodu.

JAK WYGLĄDA PROGRAM TRENINGOWY? 

Tydzień treningowy Los Cojones ma na celu weryfikacje waszych umiejętności w zestawieniu z ważnymi technikami prowadzenia motocykla i rozwijanie ich, lub uczenie się od zera podczas zajęć treningowych.  Jeżeli Twoje umiejętności są na bardzo wysokim poziomie zintensyfikujesz swoje wyczucie, poćwiczysz w nowych warunkach, rozwiniesz umiejętność kontrolowania maszyny.  Jeżeli jesteś początkującym przyswoisz sobie proste, ważne dla prowadzenia motocykla techniki jazdy i zobaczysz jak łatwo będzie ci się odnaleźć w grupie bardziej doświadczonych motocyklistów. Dostaniesz rady co i jak masz ćwiczyć po powrocie do Polski, na czym się głównie skupić  – każdy jest traktowany indywidualnie, a na turnusach będzie tylko 5 osób trenujących. Zobacz co o naszym turnusie treningowym myśli wielokrotny Mistrz Polski Bartek Wiczyński.

SOBOTA – DZIEŃ PRZYJAZDU

Sobota jest dniem kiedy Was odbieramy z lotniska w Maladze. Wspólnie czekamy na wszystkich, którzy mają wylądować (jeżeli wybrałeś opcję z autem to jedziesz od razu do haciendy) – jeżeli w oczekiwaniu na jakieś osoby mamy więcej czasu spędzamy go na plaży, można się też zerwać na zwiedzanie Malagii. Następnie udajemy się naszym mini busem do hacjendy ( nieco ponad 2h jazdy)  po drodze robiąc zakupy spożywcze – w haciendzie macie do dyspozycji trzy lodówki (z dużymi zamrażalkami na lód do drinków ? Wieczór zazwyczaj kończymy wspólnym grillem przy basenie.

NIEDZIELA

Niedziela jest dniem odpoczynku na chill out dla Was i regenerację baterii dla nas. Możecie wziąć motocykle drogowe i pokręcić się po okolicy, możecie skorzystać z samochodu, który dla Was mamy i wybrać się na plażę, lub w dowolne miejsce ( chętnie Wam doradzimy).  Możecie też spędzić dzień nad basenem.  Drogi wokół haciendy są epickie – zobaczcie sami.

PONIEDZIAŁEK

Ok. godziny 10.30 wyjeżdżamy na trening flat trackowy. Tam głównie na motocyklach typu MIR SK1 będziemy ćwiczyć zdolność do kontroli slajdu. Pracę rolgazem, zarządzanie slajdem poprzez kąt złożenia motocykla. Ważne elementy, które później przenosimy na motocykl drogowy. Kończymy około 15.00.

WTOREK

Na flat track wyjeżdżamy ponownie o 10.30 – na drugim flat trackowym treningu dodajemy nowe elementy i wprowadzamy więcej rywalizacji tak, aby zweryfikować zdolność do prawidłowej pracy w sytuacjach kiedy dominują emocje. Czas treningu około 3,5 -4h w zależności od kondycji uczestników.

ŚRODA

O godzinie 11.00 ruszamy na tor Copo, gdzie o 12.000 zaczynamy trening supermoto. Tutaj będziemy pracować nad pozycją, patrzeniem i opracowaniem nitki toru. Do analizy będziemy wykorzystywać zdjęcia i kamery GoPro.

CZWARTEK

Czwartkowy trening, o ile nie będzie innych zapotrzebowań indywidualnych, poświęcimy na ćwiczenia opóźnionego hamowania (przy użyciu hamowania silnikiem oraz  tylnego hamulca jako narzędzia do zmiany kierunku motocykla). Ta umiejętność jest niezbędna dla osób chcących poprawiać czasy na torze, ale przydaje się również na drodze – uczymy się zmieniać kierunek na bardzo mocnym hamowaniu. Nie martw się – nie musisz wchodzić w zakręty bokiem na łokciu ( jak na załączonych materiałach z naszych treningów). Jeżeli zrobisz pierwszy krok do zrozumienia tej techniki to już znacznie opóźnisz swój punkt hamowania – tak, czy siak zrobisz progres.

PIĄTEK

Ostatni trening na asfalcie przy wykorzystaniu głównie motocykli typu MiniGP będzie się opierał na weryfikacji wdrożonych umiejętności. Będziemy pracować nad dojazdem do apexu, pracować ciałem w taki sposób, aby pomóc maszynie skręcić, a następnie nad podniesieniem motocykla podczas przyspieszania..

SOBOTA – WYJAZD 

Wyjeżdżamy z haciendy na lotnisko w Maladze tak aby zdążyć na lot pierwszego z uczestników.

ZA CO PŁACĘ NA MIEJSCU?

Jeżeli korzystasz z naszych maszyn drogowych musisz płacić za swoje paliwo.

Musisz sobie zapewnić własne wyżywienie. Możesz to robić w okolicznych knajpkach, lub w haciendzie, gdzie masz do dyspozycji dwie kuchnie oraz gazowy grill.

Wykup ubezpieczenie turystyczne – to nie jest konieczność, ale zawsze się przydaje.

Jeżeli rozbijesz nasz motocykl drogowy będziesz proszony o pokrycie szkód do wysokości 500 euro. Nie ponosisz żadnych konsekwencji za ewentualne szkody w motocyklach treningowych ?

Warunki rezerwacji 

Wybierz jeden z dostępnych terminów (kalendarz poniżej) i napisz do mnie na [email protected]. Aby zarezerwować należy wpłacić 1500zł, a następnie zakupić bilet lotniczy. Pozostałą kwotę możesz zapłacić w dowolnym późniejszym terminie przed przyjazdem, lub na miejscu. W razie zmiany sytuacji sanitarnej będziesz mógł przełożyć przyjazd na dowolny inny, późniejszy termin.  

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl