Hiszpańskie wakacje treningowe w Moto Angeles: 1695 zł/os./tydzień + dzieci za free.

- MotoRmania

Skorzystajcie z tanich biletów lotniczych i wpadajcie na motocyklowe wakacje do Moto Angeles.

Ważna informacja – niniejsza oferta nie jest skierowana do pojedynczych osób. To oferta dla par ( 2 x 1695 zł) , w których jedna osoba jest osobą jeżdżącą (treningi + motocykle drogowe), a druga podróżuje „na plecaczku”. Istnieje możliwość bezpłatnego podziału aktywności ( jedna osoba tylko trenuje, a druga tylko jeździ na motocyklach drogowych), lub dopłacenia za treningi drugiej osoby ( 1000zł + 60 euro opłaty torowej) i trenowania wspólnie. Dzieci można zabrać ze sobą bezpłatnie.

W razie gdyby sytuacja sanitarna się zmieniła linie lotnicze zwracają lub przenoszą bilety, a Motormania gwarantuje możliwość zmiany terminu w dowolnym czasie, na dowolny inny. To gwarancja, że Twoje pieniądze nie przepadną.

Zobacz co Cię czeka, sprawdź dostępne terminy i skontaktuj się na [email protected]. Oto nasz październikowy clip – pokazujący co możesz robić oprócz treningów – udostępnimy Ci supy, kajaki, motocykle drogowe, bez dodatkowych opłat !!!

Nasze treningi są dla każdego – obojętnie czy jesteś Mistrzem Polski tak jak poniżej.

Czy motocyklową Mamą, Tatą lub osobą początkującą.

Co jest celem treningów w Moto Angeles ?  

Czołówka najlepszych motocyklistów świata spędza w tygodniu kilka dni na flat tracku, dodaje do tego trening supermoto, a później pracę na maszynach typu MiniGP – W MOTO ANGELES SKOPIUJECIE TEN SCHEMAT. Dlaczego? Ponieważ każdy z tych motocykli treningowych intensyfikuje wyczucie w innym sektorze prowadzenia, co później owocuje znacznym podniesieniem umiejętności na naszej codziennej maszynie. Zadania będą dostosowane do waszych umiejętności.

Oto przykłady:

B30AD0D6-F7F2-40D6-A381-3DA207E6270D

Marc Marquez – trening flat trackowy 

Valentino Rossi – trening flat trackowy

241AAE6F-7CE4-452E-AD02-37DA4438B576

Rossi, Espargaro, Rabat – trening supermoto

51C588BF-966A-46A7-BDEF-499DA29A2824

Rossi, Vinales, Petrux – trening MiniGP

F0741F5F-613E-4C73-ACA6-192FD0AD57A9

GDZIE BĘDZIECIE MIESZKAĆ ? 

Nasza hacienda jest położona w rejonie Almerii – nieco ponad 2h jazdy od lotniska w Maladze skąd was odbieramy i zawozimy. Usytuowana jest przy jednej z najbardziej popularnych dróg motocyklowych w okolicy, 35 minut jazdy od Toru Almeria, 25km od najbliższych plaż Costa del Sol – w okolicy możecie pojeździć na wielbłądach, wpaść do morskiego Akwanarium, odwiedzić miasteczka westernowe, zwiedzić zabytki w Almerii czy nawet Granadzie. Oferujemy gościom 5 pokoi, 5 łazienek, dwie kuchnie, grill gazowy, siłownię,  basen, i owoce z ogrodu.

JAK WYGLĄDA PROGRAM TRENINGOWY? 

Tydzień treningowy Los Cojones ma na celu weryfikacje waszych umiejętności w zestawieniu z ważnymi technikami prowadzenia motocykla i rozwijanie ich, lub uczenie się od zera podczas zajęć treningowych.  Jeżeli Twoje umiejętności są na bardzo wysokim poziomie zintensyfikujesz swoje wyczucie, poćwiczysz w nowych warunkach, rozwiniesz umiejętność kontrolowania maszyny.  Jeżeli jesteś początkującym przyswoisz sobie proste, ważne dla prowadzenia motocykla techniki jazdy i zobaczysz jak łatwo będzie ci się odnaleźć w grupie bardziej doświadczonych motocyklistów. Dostaniesz rady co i jak masz ćwiczyć po powrocie do Polski, na czym się głównie skupić  – każdy jest traktowany indywidualnie, a na turnusach będzie tylko 5 osób trenujących.

SOBOTA – DZIEŃ PRZYJAZDU

Sobota jest dniem kiedy Was odbieramy z lotniska w Maladze. Wspólnie czekamy na wszystkich, którzy mają wylądować – jeżeli w oczekiwaniu na jakieś osoby mamy więcej czasu spędzamy go na plaży, można się też zerwać na zwiedzanie Malagii. Następnie udajemy się naszym mini busem do hacjendy ( nieco ponad 2h jazdy)  po drodze robiąc zakupy spożywcze – w haciendzie macie do dyspozycji trzy lodówki (z dużymi zamrażalkami na lód do drinków  Wieczór zazwyczaj kończymy wspólnym grillem przy basenie.

NIEDZIELA – CISZA PRZED BURZĄ 

Niedziela jest dniem odpoczynku na chill out dla Was i regenerację baterii dla nas. Możecie wziąć motocykle drogowe i pokręcić się po okolicy, możecie skorzystać z samochodu, który dla Was mamy i wybrać się na plażę, lub w dowolne miejsce ( chętnie Wam doradzimy).  Możecie też spędzić dzień nad basenem.  Drogi wokół haciendy są epickie – zobaczcie sami.

PONIEDZIAŁEK – JUDGMENT DAY 

Ok. godziny 10.30 wyjeżdżamy na trening flat trackowy. Tam głównie na motocyklach typu pit bike, oraz SWM 300 będziemy ćwiczyć zdolność do kontroli slajdu. Pracę rolgazem, zarządzanie slajdem poprzez kąt złożenia motocykla. Ważne elementy, które później przenosimy na motocykl drogowy. Kończymy około 15.00 – często od razu po treningu wskakujemy do wody na pobliskiej plaży.

WTOREK – NO PAIN NO GAIN  

Na flat track wyjeżdżamy ponownie o 10.30 – na drugim flat trackowym treningu dodajemy nowe elementy i wprowadzamy więcej rywalizacji tak, aby zweryfikować zdolność do prawidłowej pracy w sytuacjach kiedy dominują emocje. Czas treningu około 3,5 -4h w zależności od kondycji uczestników.

ŚRODA – SLIDE LIKE US  

O godzinie 11.00 ruszamy na tor Copo, gdzie o 12.000 zaczynamy trening supermoto. Trening ten będzie się koncentrować na ćwiczeniu opóźnionego hamowania przy użyciu hamowania silnikiem oraz  tylnego hamulca jako narzędzia do zmiany kierunku motocykla. Ta umiejętność jest niezbędna dla osób chcących poprawiać czasy na torze, ale przydaje się również na drodze – uczymy się zmieniać kierunek na bardzo mocnym hamowaniu. Nie martw się – nie musisz wchodzić w zakręty bokiem na łokciu ( jak na załączonych materiałach z naszych treningów). Jeżeli zrobisz pierwszy krok do zrozumienia tej techniki to już znacznie opóźnisz swój punkt hamowania – tak, czy siak zrobisz progres.

Początkowe ćwiczenia odbędą się na dwusuwowych Kawasaki KX85  – pokażemy Wam jak to robić.

Następnie będziecie mogli podjąć próby na dużych supermoto czyli IMR SK-1, z silnikiem o pojemności 250cc:

CZWARTEK – HIT THE APEX

Ponownie około 12.00 rozpoczniemy jazdy na MiniGP. Postaramy się przenieść na te małe wyścigowe motocykle wszystko co udało nam się wypracować do tej pory – odpowiednią pozycję, pracę ciałem, kontrolę gazu w uślizgach. Wykonamy szereg ćwiczeń, a następnie ruszymy na tor. Tam zweryfikujemy trajektorię.

PIĄTEK – FUN DAY

Ostatni dzień treningu spędzimy ponownie na torze. Skupimy się na wdrożeniu poznanych technik, dbaniu o płynność przejazdu i szybkości. Poszczególne okrążenia każdego z uczestników zostaną nagrane i będą służyć do wyciągnięcia wniosków, oraz ewentualnych zaleceń treningowych na przyszłość.

SOBOTA – WYJAZD 

Wyjeżdżamy z haciendy na lotnisko w Maladze tak aby zdążyć na lot pierwszego z uczestników.

ZA CO PŁACĘ NA MIEJSCU?

Jeżeli korzystasz z naszych maszyn drogowych musisz płacić za swoje paliwo.

Musisz sobie zapewnić własne wyżywienie – w okolicznych knajpkach, lub w haciendzie, gdzie masz do dyspozycji dwie kuchnie oraz gazowy grill.

Wykup ubezpieczenie turystyczne – to nie jest konieczność, ale zawsze się przydaje.

Jeżeli rozbijesz nasz motocykl drogowy będziesz proszony o pokrycie szkód do wysokości 500 euro. Nie ponosisz żadnych konsekwencji za ewentualne szkody w motocyklach treningowych 

Warunki rezerwacji 

Wybierz jeden z dostępnych terminów i napisz do mnie na [email protected]. Aby zarezerwować wystarczy wpłacić 1695zł zaliczki (opłata za 1 osobę), a następnie zakupić bilet lotniczy. Pozostałą kwotę za drugą osobę możesz zapłacić w dowolnym późniejszym terminie przed przyjazdem, lub na miejscu. W razie zmiany sytuacji sanitarnej będziesz mógł przełożyć przyjazd na dowolny inny, późniejszy termin ( 1 miejsce wolne oznacza miejsce dla motocyklisty + osoby towarzyszącej) . Twoje pieniądze nie przepadną. Rozpoczynamy od 18 lipca i bawimy się do początku listopada 2020.

Zapraszamy 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl