SWM DIRTQUAKE CUP 2017 – puchar flat trackowy z motocyklem w zestawie!
MotoRmania
19 grudnia 2016

PRZEŻYJ MOTORYZACYJNĄ PRZYGODĘ ŻYCIA! KUP MOTOCYKL SWM i WEŹ UDZIAŁ w TRENINGACH oraz RYWALIZACJI na FLAT TRACKU! ZOSTAŃ WŁADCĄ UŚLIZGÓW!

Od kilku lat zawodnicy ćwiczący na co dzień na torze flat trackowym dominują w zawodach rangi MotoGP. Marc Marquez zazwyczaj trenuje na torze Rufea, a w celu podkręcenia rywalizacji organizuje co roku starcie nazwane Superprestigio.

Valentino Rossi zbudował swój własny tor flat trakowy i właśnie tutaj przeprowadza większość swoich treningów. Zanim doszło do konfliktu z Marc’em Marquezem, ćwiczyli tam wspólnie…

KONTROLUJ MOTOCYKL
JAK ROSSI I MARQUEZ!!!

DLACZEGO FLAT TRACK?

Jazda na flat tracku jest ważna dla każdego motocyklisty, bez względu na to czy chce wykorzystać nabyte umiejętności na torze czy nie. Jest doskonałą szkołą uczącą wyczucia oraz kontrolowania uślizgu obydwu kół. Uczy rozpoznawać uślizg bardzo wcześnie, wyrabia odruchy, utrwala optymalną pracę ciałem. Najczęstszą przyczyną wypadków na drodze jest utrata przyczepności podczas gwałtownego hamowania, lub uślizg tylnej opony kiedy jest ślisko. Jeżeli ćwiczysz jazdę flat trackową, Twoje umiejętności, a co za tym idzie, szanse na uratowanie się od wypadku, drastycznie wzrosną.

CO TO JEST SWM?

SWM to włoski producent, którego nazwa jest skrótem od Speedy Working Motors. W przeszłości marka zdobywała wielokrotnie Mistrzostwo Włoch w Motocrossie oraz konkurencjach enduro, a teraźniejszość upływa pod znakiem ataku na Mistrzostwo Świata Supermoto. Motocykle mają zawieszenia Kayaba i zaciski od Brembo. Stanowią produkt wysokiej jakości – a detalom możecie przyjrzeć się na zdjęciach. Aktualnie SWM jest jedynym producentem na świecie, który na rok 2017 wprowadza do seryjnej produkcji motocykl typu flat track.

SWM DIRTQUAKE CUP 2017

Importer motocykli SWM do polski przygotował we współpracy z naszą redakcją specjalną ofertę dla wszystkich, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w sympatycznej atmosferze motoryzacyjnych pikników na ranczu MotoRmanii, gdzie odbędą się szkolenia, treningi oraz amatorska rywalizacja. Motocykl SWM R300FT wraz z pakietem pucharowym kosztuje 28900zł – o 6000zł mniej niż wynosi jego cena detaliczna. Przygotowano 12 takich maszyn. Zwycięzcy zabawy (pierwsza trójka) polecą oglądać Marca Marqueza w Superprestigio – loty, hotele, wejściówki opłacone. Nabyte umiejętności pozostaną wszystkim na zawsze…

CO OTRZYMUJESZ ZA 28900zł?

a) Motocykl SWM R300 FT – motocykl otrzymujesz z osprzętem drogowym (reflektory, kierunkowskazy), gotowy do rejestracji i poruszania się na co dzień.

b) Maszyna jest wyposażona w kit flat trackowy, w którego skład wchodzi:

1) zawieszenie obniżające wysokość motocykla
2) akcesoryjna półka flat trackowa prestiżowej firmy Cobra
3) 19 calowe koło przednie
4) piasty firmy Cobra
5) opony flat trackowe firmy Mitas
6) kierownica firmy Cobra
7) pełny układ wydechowy firmy Arrow
8) stelaż i tablicę na nr wyścigowy
Oprócz numeru wszystkie motocykle będą dostarczone z powyższymi częściami zamonotowanymi

c) Otrzymasz 2 całodniowe treningi przygotowawcze do jazdy na R300FT – treningi odbędą się na szkoleniowych pitbike’ach (nie ponosisz żadnych opłat związanych z paliwem lub ewentualnym uszkodzeniem użyczonych ci motocykli treningowych). Treningi odbędą się na ranchu flat trackowym MotoRmanii (położonym w gminie Promna).

d) Otrzymasz 3 całodniowe treningi przygotowawcze na swoim motocyklu pucharowym – treningi odbędą się na ranczu flat trackowym MotoRmanii (położonym w gminie Promna).

e) Otrzymasz 3 całodniowe treningi na MotoRmania Slide Zone (Warszawa, ul. Jagiellońska 88)

f) Udział w 4 wyścigowych weekendach złożonych z treningów i zawodów na torze flat trackowym MotoRmanii.

G) Udział w 2 wyścigowych weekendach złożonych z treningów i zawodów na torze MotoRmania Slajd Zone.

ŁĄCZNIE:
8 DNI SZKOLENIOWYCH ORAZ
12 DNI TRENINGOWO-WYŚCIGOWYCH.

OGÓLNE ZASADY PUCHARU

1) Nie można modyfikować motocykli w sposób podnoszący potencjał silnika lub zawieszenia. Jednostka napędowa oraz zawieszenie muszą zostać w formie, w jakiej zostały dostarczone przez producenta. Nie dotyczy to indywidualnych regulacji zawieszenia oraz zmiany geometrii motocykla.

2) Puchar odbywa się na oponach flat trackowych marki Mitas. Ze względu na wyrównanie szans nie można używać innych opon.

3) Zawodnicy będą otrzymywać punkty za każdy wyścig, które ostatecznie wyłonią zwycięzców w klasyfikacji generalnej.

4) Zwycięzcy poszczególnych rund otrzymają nagrody rzeczowe.

JAK ZAREZERWOWAĆ PAKIET?

Aby zarezerwować pakiet należy zakupić motocykl w salonie Motoitalia w Warszawie lub wpłacić zaliczkę. Importer motocykli SWM pomaga w uzyskaniu leasingu lub kredytu. Liczba miejsc jest ograniczona do 12 motocykli pucharowych.

Zainteresowani proszeni są o kontakt
na adres wawrzyniec.jakubowski@italbike.pl
lub listy@motormania.com.pl

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Kiedy będą się odbywać treningi i wyścigowe weekendy?

Wszystkie eventy odbędą się w terminie od kwietnia do końca października 2017. Daty zostaną ogłoszone po przedstawieniu przez PZMot kalendarza Mistrzostw Polski oraz Alpe Adria. SWM DIRTQUAKE Cup nie będzie kolidować z datami innych zawodów.

Kiedy mogę odebrać motocykl?

Pierwsze motocykle czekają na chętnych w salonie Motoitalia na ul. Puławskiej 579 w W-wie. Kolejne będę sprowadzone w terminie do 4 tygodni od wpłacenia zaliczki przez osobę rezerwującą pakiet.

Czy motocykle są na gwarancji?

Motocykle są objęte 2 letnią gwarancją. Fakt, że są używane w rywalizacji, nie pozbawia ich gwarancji.

W jakich strojach jeździć na flat tracku?

Strojem może być kombinezon skórzany, lub odzież motocrossowa. Jednak buty motocrossowe nie są zalecane ze względu na grubą podeszwę, która uniemożliwia subtelne wyczucie tylnego hamulca. Zawodnicy najczęściej stosują buty trialowe lub zwykłe buty wyścigowe za kostkę.

Czy jeżeli wykupię pakiet branie udziału w treningach i rundach pucharowych jest obowiązkowe?

Z powodu dużej ilości treningów i zawodów branie udziału w każdym wydarzeniu nie jest obowiązkowe. Uczestnicy będą mieli prawo odrzucenia swojego najgorszego rezultatu w ogólnej punktacji, zatem brak możliwości startu w jednej z rund nie musi spowodować strat punktowych.

Na czym będą polegać treningi przygotowawcze na pit bike’ach?

Na nauce uzyskania uślizgu tylnego koła przy pomocy redukcji biegów, nauce wchodzenia na uślizgu tylnego koła w zakręt oraz na serii ćwiczeń przygotowujących do jazdy flat trackowej.

Na czym będą polegać treningi przygotowawcze na motocyklach pucharowych?

Na przeniesieniu elementów wyćwiczonych na pit bike’ach na większe motocykle. W większości będą zastosowane te same ćwiczenia.

MotoRmania
Redaktor naczelny

to lifestylowy magazyn o tematyce motocyklowej. Ekskluzywność tego tytułu podkreśla nie tylko doskonałej jakości papier, ale przede wszystkim wyjątkowe materiały. Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły